Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 28.5.2021 jsem si na pobočce v Liberci zakoupila auto zn. Škoda Rapid poznávací značky 6AR0984,dodnes mi nikdo neodpověděl kde se nachází moje doklady, kamkoliv telefonuji odpověď zní: Vás má na starosti kolegyně, řeknu jí ať Vám urgentně zavolá, nashledanou. Takto volám už třetí týden a nikdo zpět nevolá! Psala jsem i emaily a též, že se ozvou! Auto jsem platila, převodem z účtu 275 000,-, což pro mě není rozhodně malá částka.Ve smlouvě je uvedeno, že do 10 dni, mi odešlou doklady a stále nic.
Škod a Rapid, rok výroby 2017, poz.zn. 6AR 0984,
Okamžité zaslání dokladů od automobilu.
|
Tweet |
Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.
Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Horváthová,
omlouvám se za opožděnou reakci. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že doklady již máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: