Společnost


Mototechna Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#51266Nedodané doklady k autu (velký, malý technický průkaz)

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2021, před 4 lety

Štěpánka Horváthová

Znění stížnosti

Dne 28.5.2021 jsem si na pobočce v Liberci zakoupila auto zn. Škoda Rapid poznávací značky 6AR0984,dodnes mi nikdo neodpověděl kde se nachází moje doklady, kamkoliv telefonuji odpověď zní: Vás má na starosti kolegyně, řeknu jí ať Vám urgentně zavolá, nashledanou. Takto volám už třetí týden a nikdo zpět nevolá! Psala jsem i emaily a též, že se ozvou! Auto jsem platila, převodem z účtu 275 000,-, což pro mě není rozhodně malá částka.Ve smlouvě je uvedeno, že do 10 dni, mi odešlou doklady a stále nic.


Produkt

Škod a Rapid, rok výroby 2017, poz.zn. 6AR 0984,


Požadované řešení

Okamžité zaslání dokladů od automobilu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 12:04, před 4 lety

Jednou z povinností prodávajícího v rámci kupní smlouvy je dle § 2087 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, předání dokladů, které se k věci vztahují. Obzvláště pak doklady potřebné k převzetí a užívání věci, což jednoznačně platí právě pro doklady k automobilu. Ust. § 2094 odst. 1 dále stanoví že má-li k předání dojít při zaplacení kupní ceny, předá prodávající doklady v místě placení. Odst. 2 téhož paragrafu občanského zákoníku potom má dojít k předání dokladů při odevzdání věci.

Jestliže tak prodávající doklady nedodal, je na místě jej vyzvat, aby tak učinil. Prodávající zároveň odpovídá za případnou škodu, která by takovým jeho jednáním vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.10.2021 19:40, před 3 lety

Vážená paní Horváthová,
omlouvám se za opožděnou reakci. Mám informaci, že Vaše záležitost by měla být vyřešena. Předpokládám, že doklady již máte. Dejte pak prosím vědět, jak jste byla spokojená.
Děkuji, Jitka Míková, Mototechna

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.2.2022 11:41, před 3 lety


Štěpánka Horváthová

Hodnocení: