Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
z telefonních čísel 778149672 a 771773422 bylo neoprávněně strženo 1201Kč přehled níže. Požaduji vrácení částky jelikož se jedná o neobjednanou službu. SMS byly za službu YogaClass z čísla 90302 Děkuji. Levinský
Z čísla Na číslo Délka ¨ Cena Tarif Tarifikace Typ Status
11.06.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
04.06.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
28.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
21.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
14.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
07.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
01.05.2021 420771773422 9060613 00:00:01 13.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
30.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
23.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
16.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
09.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
02.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
25.01.2021 420771773422 9033399 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Napsal jsem na email digitmedialabs.cz@silverlines.info že chci vrátit částku. Odpověděli, že jsem si službu objednal ale jestli nejsem spokojen, že částku vrátí. Za cca týden mi byla částka vrácena na účet.
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:0 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.