Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#51268Neoprávněné strhávání kreditu za neobjednaná služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2021, před 4 lety

Tomáš Levinský

Znění stížnosti

Dobrý den,
z telefonních čísel 778149672 a 771773422 bylo neoprávněně strženo 1201Kč přehled níže. Požaduji vrácení částky jelikož se jedná o neobjednanou službu. SMS byly za službu YogaClass z čísla 90302 Děkuji. Levinský
Z čísla Na číslo Délka ¨ Cena Tarif Tarifikace Typ Status
11.06.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
04.06.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
28.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
21.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
14.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
07.05.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
01.05.2021 420771773422 9060613 00:00:01 13.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
30.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
23.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
16.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
09.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
02.04.2021 420778149672 420778149672 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno
25.01.2021 420771773422 9033399 00:00:01 99.00 GSM-TINY 1/1 premium spojeno


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2021 12:54, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebiteli poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.6.2021 13:11, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:00 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.7.2021 11:03, před 3 lety


Tomáš Levinský

Napsal jsem na email digitmedialabs.cz@silverlines.info že chci vrátit částku. Odpověděli, že jsem si službu objednal ale jestli nejsem spokojen, že částku vrátí. Za cca týden mi byla částka vrácena na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 10:28, před 3 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. S ohledem na částku a neuvedení údajů nemůžeme nyní ověřit, zda-li se jednalo o službu zprostředkovanou skrze nás. Poskytovatelů technologie je více. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 20:0 hod), můžeme vše ověřit a reklamaci vyřešit za vás, částku vám případně rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2021 22:47, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.10.2021 23:10, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.