Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Popis podání reklamace u spol. PPL.CZ:
======================================
Nejsem spokojena s chováním pracovníka vašeho klientského servisu. Neustále mi vnucoval jinou verzi pravdy a nechtěl mě pustit ke slovu. Lhal mi o tom, že email při přesměrování je úplně jedno, že záleží na tom, že se přesměrování zásilky na jiný termín musí udělat den předem, ocž je lživá informace, protože ve vašich otázkách a odpovědích se jasně píše, že se toto musí udělat před naložením zásilky na rozvoz. (https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis?category=1576285). Pokud to tak je, nemá aplikace umožnit tuto změnu a potvrdit tuto změnu emailem. Tímto jsem byla uvedena v omyl. Dne 15.6.2021 ráno jsem si přesměrovala zásilku, která měla být doručena na adresu mého bydliště, na jiný termín - na 17.6.2021 a vzala jsem si kvůli tomu dovolenou. Toto mi bylo potvrzeno emailem od support@ppl.cz. Překvapení bylo, že mi řidič volal, že je již na adrese (15.6.) a jestli si půjdu pro zásilku. Opáčila jsem mu, že jsem zásilku přes webový formulář přesměrovala na jiný termín a že požaduji doručit v tento jiný termín. Řidič mi potvrdil, že to tedy doručí 17.6.2021. Jaké ovšem bylo moje překvapení když mi 15.6.2021 přišel email, že zásilka byla přesměrována na jakýsi parcel shop, kam je špatná doprava a kam tedy rozhodně v těchto teplých dnech nebudu cestovat pěšky i vzhledem k hmotnosti zásilky 10 kg. Trvám na dodržení termínů a podmínek dodání zásilky, z mé strany nebyla učiněna žádná chyba a mám v objednávce uloženy své peníze a tímto způsobem je mi upíráno právo na použití mého již zaplaceného zboží. S pozdravem Lucie Racková.
doprava 10 kg zásilky z IKEA. V IKEA není možné zvolit dopravce.
Dodání zásilky v požadovaném a potvrzeném termínu.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.