Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před 19 měsíci jsem zakoupil vysavač i robot roomba 780 u společnosti levné elektro. S vysavačem jsem byl spokojený do té doby, dokud jsem si nepořídil nové koberce, na které vysavač není schopen najet a tím pádem zůstávají nevyčištěné. Požadoval jsem vyřízení reklamace v záruce, ale bylo mi sděleno, že kvůli silnému znečištění vysavače není možno reklamaci řešit v záruce. Domnívám se, že jakékoliv znečištění z běžné činnosti vysavače nemůže mít vliv na jeho funkci týkající se zdolávání překážek, zvláště když s jinými druhy koberců a prahy nemá vysavač problém.
I ROBOT ROOMBA 780, číslo faktury 11533479,
Vyřešit reklamaci v záruce
|
Tweet |
Záruka se vztahuje na vady, nikoli ne běžné opotřebení nebo mechanické poškození. Je-li mezi stranami nyní spor, zda se jedná o vadu, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval soudního znalce. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit. Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.