Společnost


Delivery Hero Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51289Nedostatečná možnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2021, před 4 lety

Matěj Dvořák

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.6. v 2:30 jsem objednával jídlo přes dáme jídlo. Předpokládaný čas doručení byl 30 minut, který se téměř ihned změnil na 60 minut, i když očividně nešlo o nečekaně vytíženou dobu. Objednávku jsem dělal na danou adresu na základě toho, že mi bude za 30, maximálně 40 minut doručena. Ihned jsem věděl, že za 60 minut již na dané adrese nebudu, proto jsem ji chtěl změnit, což nešlo skrz nemožnost jakékoliv komunikace. S tímto problémem se nepotýkám poprvé a dokud se něco nezmění, přestávám využívat Vaší doručovací služby.
Děkuji


Požadované řešení

Zrušení systému předpokládaného času doručení, který se změní ihned po objednání (čas doručení je pro mě jeden ze základních kritérií při zakládání objednávky).
Uvedení možnosti komunikace přímo s kurýrem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 12:13, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:44, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.