Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19.6. v 2:30 jsem objednával jídlo přes dáme jídlo. Předpokládaný čas doručení byl 30 minut, který se téměř ihned změnil na 60 minut, i když očividně nešlo o nečekaně vytíženou dobu. Objednávku jsem dělal na danou adresu na základě toho, že mi bude za 30, maximálně 40 minut doručena. Ihned jsem věděl, že za 60 minut již na dané adrese nebudu, proto jsem ji chtěl změnit, což nešlo skrz nemožnost jakékoliv komunikace. S tímto problémem se nepotýkám poprvé a dokud se něco nezmění, přestávám využívat Vaší doručovací služby.
Děkuji
Zrušení systému předpokládaného času doručení, který se změní ihned po objednání (čas doručení je pro mě jeden ze základních kritérií při zakládání objednávky).
Uvedení možnosti komunikace přímo s kurýrem.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud z povahy závazku vyplývá, že na opožděném plnění nemůže mít spotřebitel zájem, zaniká tento závazek prodlením prodávajícího. Z našeho pohledu se v této věci jedná právě o tento tzv. fixní závazek (§ 1980 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.