Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#51292Nedoručování poštovních zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2021, před 4 lety

Julie Kůnová

Znění stížnosti

Dobrý den,

bydlím v jedné vesnici již skoro 30 let. Jedinkrát se mi nestalo, že by mi paní pošťačka doručila dopis. Když jsem ji naposledy odchytla, i když mě viděla venku, šla z auta přímo s papírkem "výzva." Prý je to pro mého tatínka. Zajímalo by mě, jak paní pošťačka ví, kdo z mé rodiny je doma a kdo ne. Prý mi nedoručuje, protože nemám zvonek. I když na obálkách většinou mám své číslo, tak nikdy nezavolala. Dobře, na její popud jsem zvonek pořídila. A hned den na to našla ve schránce výzvu. Nutno dodat, že jsem na mateřské dovolené a jsem stále doma. Když jsem se obrátila na ČP telefonicky, nikdo mi nemohl poradit, tak jsem psala email a ozval se mi pán, který pouze hájil paní pošťačku. Takhle vy jednáte s klienty? Mám se rovnou obrátit na někoho kompetentního, kdo se bude aspoň snažit vyřešit mou situaci k mé spokojenosti, nebo mi nezbývá než za paní a pánem, co mi odpovídal si dojet? Předem děkuji za odpověď!


Požadované řešení

Doručování poštovních zásilek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2021 09:53, před 4 lety

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.