Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51297Naprostá ignorance

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2021, před 4 lety

Květoslav Plachý

Znění stížnosti

Milí přátelé ani dopis nic nezmohl. Nikdo nereagoval. Vypadá to, že bez přímé konfrontace s jednatelem jsme .....


Požadované řešení

Umožnit přístup na účet, nebo bude podáno trestní oznámení na polici ČR pro důvodné podezření z podvodu. Počkám kolem 14 dní než podám oznámení. Volejte na tel:777310397


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 13:19, před 4 lety

Právní hodnocení je nadále stejné. Pokud tedy společnost doposud spotřebiteli neumožnila přístup k účtu, může se obrátit na Český telekomunikační úřad.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce reklamace) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 12:42, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 14:49, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.