Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#51300Tablet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2021, před 4 lety

Jitka Hrabovská

Znění stížnosti

Dobrý den. V únoru 21 jsme reklamovali tablet Samsung z důvodu, že se vypnul a už nešel zapnout. Za 3 týdny nás společnost Okay Teplice kontaktovala, že je u tabletu praskly display a při demontáži se zničí a musíme tedy uhradit do 3 dnů 2600 na display novy nebo nám bude tablet vrácen a reklamace neuznaná. My jsme nesouhlasily a po konzultování s ČOI jsme se rozhodli napsat email s požadavkem, ať nám tablet opravy i za cenu toho, že se display zničí až se servis do něj koukne. To nám bylo zamítnuto a tablet vrátily. Volala jsem na zákaznickou linku, kde jsem s panem věc vyřešily, tak že nám cenu poníží a tablet jsme tedy dali znovu na reklamaci. Teď je to 2 měsíce a pořád tablet nemáme. Volala jsem kvůli tomu několikrát a vždy nám jen bylo řečeno, až to bude tak zavoláme. Teď jsem se volat pokoušela a už mi telefon neberou. Opravdu se mi kvůli tomu špatně spí. Jsem zoufalá a nevím na koho se obrátit, aby jsme věc vyřešili. Přemýšlím, že zaplatím právníka. Vůbec nechápu, že se něco takovýho může dít. Prosím o radu. Děkuji s pozdravem Hrabovská


Produkt

Tablet samsung


Požadované řešení

Chtěla bych vědět jestli je tento postup běžný a v pořádku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 15:36, před 4 lety

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2021 16:00, před 4 lety

Dobrý den,

bohužel spotřebitel neuvádí identifikaci nákupu. Prosíme tedy o doložení požadovaných dokumentů - čísla reklamace a nákupního dokladu.

Děkujeme.
Tým OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 10:15, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2021 10:31, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.