Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den dnes jsem koupil veprovou krkovici papryka puvodni cena 105 dnes v akci 89 kc prijdu domu a na uctence 109 to je hodne divne ne? cislo uctenky 0132674099/034/02 ze dne 20.6.2021 1o.53 hod Dekuji vocasek
To je na vas jak se zachovate k zakaznikovi
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Dobrý den, pane Vocasku, mrzí nás, pokud Vám sleva nebyla uplatněna, byť zboží bylo zlevněno. Většinou je nezbytné akční částku daného výrobku zadat ze strany pokladní manuálně, není evidována v systému pokladen. Mohlo tudíž dojít k omylu, neboť i pokladní jsou jen lidé. Přesto by k něčemu takovému nemělo docházet a naši zaměstnanci by si měli na tuto skutečnost dávat pozor. Upozornění o této skutečnosti jim předáme. I z těchto důvodů proto doporučujeme našim zákazníkům účtenku kontrolovat bezprostředně po nákupu přímo v prodejně na vyhrazeném místě za pokladnami, či parkovišti, byť chápeme, že občas to může být časově i jinak velmi náročné, aby se situace mohla ihned řešit na místě. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil, doufáme, že se situace již nebude opakovat a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.