Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#51303Klamani spotrebytele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2021, před 4 lety

Tomas Vocasek

Znění stížnosti

Dobry den dnes jsem koupil veprovou krkovici papryka puvodni cena 105 dnes v akci 89 kc prijdu domu a na uctence 109 to je hodne divne ne? cislo uctenky 0132674099/034/02 ze dne 20.6.2021 1o.53 hod Dekuji vocasek


Požadované řešení

To je na vas jak se zachovate k zakaznikovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 10:51, před 4 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.6.2021 13:29, před 4 lety

Dobrý den, pane Vocasku, mrzí nás, pokud Vám sleva nebyla uplatněna, byť zboží bylo zlevněno. Většinou je nezbytné akční částku daného výrobku zadat ze strany pokladní manuálně, není evidována v systému pokladen. Mohlo tudíž dojít k omylu, neboť i pokladní jsou jen lidé. Přesto by k něčemu takovému nemělo docházet a naši zaměstnanci by si měli na tuto skutečnost dávat pozor. Upozornění o této skutečnosti jim předáme. I z těchto důvodů proto doporučujeme našim zákazníkům účtenku kontrolovat bezprostředně po nákupu přímo v prodejně na vyhrazeném místě za pokladnami, či parkovišti, byť chápeme, že občas to může být časově i jinak velmi náročné, aby se situace mohla ihned řešit na místě. Doporučujeme Vám opětovně se do prodejny dostavit a situaci dořešit s vedoucím, rozdílná hodnota Vám bude vrácena. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátil, doufáme, že se situace již nebude opakovat a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 19:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:33, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.