Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den. Dne 18.2.2021 jsem reklamovala zbozi na prodejně. Bylo mi sděleno, ze mi přijde rozhodnutí do E- mailu. Doposud jsem nic nedostala, reklamace je stále nevyresena. Není možné se dovolat na jejich hotline. Na E-maily neodpovídají.
Pneumaticky razovy utahovak. Reklamaci list č 77/225. Reklamovane zbozi 100317309
Vracení penez
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Nováková, zákonná lhůta pro vyřízení reklamace je maximálně 30 dní. Mrzí nás, pokud jste stále neobdržela žádnou zpětnou vazbu a reklamace stále tudíž nebyla dořešena. V takovémto případě máte nárok na okamžité vrácení peněz, není-li reklamace ve stanovém zákonném termínu vybavena. V případě, že se jedná o zboží zakoupené v kamenné prodejně, které jste v prodejně reklamovala, doporučujeme Vám zastavit se spolu s reklamačním protokolem do dané prodejny, vyžádat si vedoucího a ten s Vámi situaci dořeší. Zakoupila-li jste výrobek v našem e-shopu a reklamaci podala v prodejně, prosíme Vás, abyste kopii reklamačního protokolu spolu s údaji z dané objednávky zaslala přes kontaktní formulář na našich webových stránkách. Kolegové ze zákaznického servisu situaci prověří, sjednají nápravu a budou Vás zpětně v nejkratším možném termínu kontaktovat. Za vzniklé komplikace i časovou prodlevu se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila a přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Dobrý den. Vše, co jste mi tady poradila, nefunguje. Vše za Vás řeší automat, neda se nikam dovolat. Vaše hotline je taky automat. Popremyslejte, jestli nemůžete něco zlepšit. Třeba osobni přístup. Je mi jedno, jestli mi ty peníze vrátíte, ale jsem nešťastný z z vaši šílené reklamacní procedury. Reklamacni formulář jsem dělal už 2x.
Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Situaci jsme prověřili a zákaznická linka je plně funkční, jen je třeba se proklikat hlasovým automatem přes nabídnuté možnosti až k volbě pro spojení s operátorem. Jakmile bude někdo z kolegů k dispozici, bude se Vám rád věnovat. Prosíme Vás tedy o strpení. V případě, že jste již kontaktní formulář vyplnila, kolegové Vás budou kontaktovat. Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace. Situaci je třeba řešit buď v prodejně nebo se zákaznikým servisem, jak jsme Vám uvedli v naší předchozí zprávě. Pevně věříme, že vše nakonec bude již brzy vyřízeno k Vaší spokojenosti. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Hodnocení:
Komentář: Jako bych mluvil s dalším automatem.