Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem mobil kvuli špatnému fotoaparáu. První reklamaci mi zamítli ptz se vada údajně neprojevila. Z reklamaci jsem nesouhlasil ptz vady tam stale byla. Takže mobil jsem po druhé reklamoval. Mobil přišel z druhé reklamace totálně zničeny.( mobil byl prohli, cely domláceny, obal roztrhaný). Mobil jsem dával na reklamaci nepoškozeny, byl jako novy. Mobil někdo záměrně poškodil!!!! Mohu vše jednoduše dokázat jelikož při první reklamaci se popisuje stav mobilního telefonu….
Aktuálně je mobil na 3 reklamaci…
Zvažují trestní oznámení, jelikož mi někdo úmyslně poškodil telefon, telefon je na odpis…
reklamace c. R000441029
Odstoupeni od smlouvy, vraceni peněz a omluvu…
|
Tweet |
Co se zamítnuté reklamace týče:
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dále k poškození věci během reklamace:
V souladu s ustanovením § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za poškození, ztrátu nebo zničení věci odpovídá ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.
Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Dobrý den,
Na základě Vaší zaslané výzvy k prověření řešení záruční reklamace R000441029 na mobilní telefon Samsung Galaxy A21 byl prověřen průběh a řešení reklamace ve společnosti Electro World s.r.o. a autorizovaném servisním centru Britex-CZ s.r.o. společnosti Samsung.
Dle prověření Vám bude za reklamovaný výrobek na pobočce Electro World Šumperk, kde byl výrobek reklamován vrácena kupní cena. Pobočka Electro World Šumperk je o této skutečnosti informována.
Za vzniklou komplikaci se Vám omlouvám.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.