Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dohoda s Backer asi neplatí, jelikož bylo domluveno 256 - 300 Mbps za poplatek 500 Kč a za 300 Kč měsíčně - Bez omezení dat a rychlosti, jak mají na svých stránkách. Jsem u nich od začátku a najednou to přestalo jít, rychlost 0.5 Kbs namísto 256 Mbs = cca 32 MB a to jsem napřímo kabelem. Paní vedoucí neví rozdíl v 15 Mbps vs 15 MBs - co tam dělá? Celou dobu tvrdí - problém je u vás - Prošel jsem to krok za krokem a neee. Vybouchnul jsem a vylezlo z nich, že si můžou dělat co chtějí a že to Backer využil první - Co smlouva,vosp,zákony,dodatky? Takovouhle drzost firma vs. zákazník jsem nezažil. Namísto opravy podepiš výpověď...
Arogantní chování , na lince pouze záznamník. Internet často padá. Jako odpověď vám přijde pouze sms od arogantního technika, který s ničím nepomůže. Pravidelné výpadky internetu klidně i na celý den. Dostupná Zásilkovna. Rychlost internetu na bodu mrazu, neustále padá připojení.
Internetové připojení
Zprovoznění Internetu ne dohodnutou rychlost,
vrácení poměrné části peněz za nefunkční období Internetu cca půl roku.
Ze strany dodavatele ať začne řešit problémy s Internetem, nedohaduje se se zákazníky, bude stále tvrdit, že chyba je na straně odběratele a přitom nezjistí hlavní příčinu, nebo tají co způsobují neustálé výpadky Internetu a jeho nefunkčnost.
Místo řešení, jako dodatek ke smlouvě zašle dohodu o výpovědi k určitému datu ?
|
Tweet |
Nebylo-li možné sjednanou službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci/e zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.