Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#51319Zasílání nevyžádaných zasilek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Marie Hanáková

Znění stížnosti

DOBRÝ DEN.PO TELEFONICKÉ NABÍDCE NA NÁKUP GRANULÍ MI TELEFONISTA NUTIL I VITAMÍNY OD FIRMY HELVETIA APOTEKA ZA ZVYHODNĚNOU CENU SLEVA 70PROCENT.KDYŹ JSEM SE ZEPTALA NA CENU A UVEDL 2000KČ,TAK JSEM MU ŘEKLA, ŽE TO V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NECHCI! A JEN TEN VZOREK GRANULÍ NA VYZKOUŠENÍ... NA ADRESU HELVETIA APOTEKE SE MI VRACÍ VŠECHNY JIM MNOU ZASLANÉ MAILY, ŽE NENÍ MOŽNÉ DORUČIT...TEĎ UŽ JSEM OD POŠTY ODMÍTLA PŘEVZÍT ZÁSILKY VITAMINU I DALŠÍCH NEVYŽÁDANÝCH GRANULÍ.. JE TO VYLOŽENĚ JEDNÁNÍ ŠMEJDŮ....


Produkt

Nabídka granulí PET GOURMETsídlem v Kladně..,ale vnutí při tom jako odměnu vitamin helvetia....


Požadované řešení

ZARAZIT TOTO CELKOVÉ JEDNÁNÍ.POKUD ZAVOLAJÍ NĚJAKÉMU DŪCHODCI ,TAK SE NEUBRÁNÍ A NEDOPLATÍ!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 11:49, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.6.2021 12:04, před 4 lety

Společnost nikdy nikomu nic neposílá bez objednání a souhlasu druhé (oslovené) strany.
Souhlas se zpracováním údajů je sbírán v rámci hovoru a spotřebitel má možnost kdykoliv nabídku či souhlas se zpracováním odmítnout či omezit.
S věkem oslovených nepracujeme. Operátor, který dané telefonní číslo volá, neví, do jaké věkové kategorie oslovená osoba spadá. To, zda je schopna objednat, přeci musí vědět oslovená osoba sama. To žádný operátor na dálku opravdu posoudit nezvládne a ani nemůže. Nikomu nic není vnucováno, každý může říci NE či telefon normálně zavěsit...
Za neférové chování by se spíše dalo považovat to, že někdo dobrovolně nadiktuje své adresní údaje, nechá si zboží nabalit, odeslat a pak ho nepřijme.

Jelikož spotřebitelka neuvedla žádný spolehlivý identifikátor (telefonní číslo, celou adresu), podle kterého bychom u TM partnera vyhledali nahrávku hovoru, případně objednávku stornovali, nemůžeme k záležitosti sdělit více.
Ať spotřebitelka raději kontaktuje zákaznickou linku a vyřeší svůj požadavek tam. Bude to mít rychlejší a bez jakýchkoliv okolků.
Tato stránka slouží k mediaci případů, u kterých mají spotřebitelé pocit, že jim nebylo vyhověno.
Náš zákaznický servis je připraven se věnovat každému podnětu s maximálním úsilím, ovšem musí vědět, kdo potřebuje pomoci a s čím.

Více info a kontakty na www.petgourmet.cz/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 10:05, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2021 07:28, před 3 lety


Marie Hanáková

Dobrý den.Jestě jednou mi před pár týdny v neděli volal pán, že jsem si nepřevzala zboží,byl to nepříjemný rozhovor. Opakovaně jsem několikrát říkala, že od nich nic brát nebudu,jak jsem uvedla,jen tu první zásilku granulí.. Ostatní jsem neprebrala..A prosím, už to chci ukončit.Děkuji Hanaková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.11.2021 13:53, před 3 lety

Vážená paní Hanáková,

nejprve se omlouváme za prodlevu s odpovědí, kvůli technickému problému se k nám Vaše stížnost nedostala.

V jaké fázi je prosím Vaše situace? Máte již zasílání zrušené. Pro co nejrychlejší dořešení doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde je Váš požadavek vyřešen během několika minut.

Rádi s Vámi situaci dořešíme, pokud je to ještě aktuální, ale k tomu potřebujeme Vaše zákaznické číslo nebo alespoň adresu, abychom mohli dohledat Vaši zákaznickou kartu a zasílání zrušili.

S pozdravem

Zákaznický servis PetGourmet

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2022 14:31, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2022 16:51, před 3 lety


Marie Hanáková

DOBRÝ DEN.JEŠTE ASI PO MĚSÍCI SE OZVALA PANÍ Z PETGURMETU,ŽE NENÍ ZÁSILKA ZAPLACENÁ.KDYŽ JSEM JÍ ŘEKLA,ŽE TO ZAPLACANÉ BYLO,PANÍ SE ŠLA PORADIT S KOLEGY,KDE PLATBU DOHLEDALI A POTVRDILA,ŽE JE JIŽ VŠE V POŘÁDKU.PAK JSME SE DOHODLY,ŽE MĚ JIŽ NEBUDOU KONTAKTOVAT A NIC NABÍZET,COŽ SPLNILI.HANÁKOVÁ MARIE

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.2.2022 12:51, před 3 lety

Na základě reakce zákaznice prosíme o uzavření případu. Vše již bylo vyřešeno prostřednictvím zákaznické linky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2022 11:00, před 3 lety

Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.