Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
DOBRÝ DEN.PO TELEFONICKÉ NABÍDCE NA NÁKUP GRANULÍ MI TELEFONISTA NUTIL I VITAMÍNY OD FIRMY HELVETIA APOTEKA ZA ZVYHODNĚNOU CENU SLEVA 70PROCENT.KDYŹ JSEM SE ZEPTALA NA CENU A UVEDL 2000KČ,TAK JSEM MU ŘEKLA, ŽE TO V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NECHCI! A JEN TEN VZOREK GRANULÍ NA VYZKOUŠENÍ... NA ADRESU HELVETIA APOTEKE SE MI VRACÍ VŠECHNY JIM MNOU ZASLANÉ MAILY, ŽE NENÍ MOŽNÉ DORUČIT...TEĎ UŽ JSEM OD POŠTY ODMÍTLA PŘEVZÍT ZÁSILKY VITAMINU I DALŠÍCH NEVYŽÁDANÝCH GRANULÍ.. JE TO VYLOŽENĚ JEDNÁNÍ ŠMEJDŮ....
Nabídka granulí PET GOURMETsídlem v Kladně..,ale vnutí při tom jako odměnu vitamin helvetia....
ZARAZIT TOTO CELKOVÉ JEDNÁNÍ.POKUD ZAVOLAJÍ NĚJAKÉMU DŪCHODCI ,TAK SE NEUBRÁNÍ A NEDOPLATÍ!!!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Společnost nikdy nikomu nic neposílá bez objednání a souhlasu druhé (oslovené) strany.
Souhlas se zpracováním údajů je sbírán v rámci hovoru a spotřebitel má možnost kdykoliv nabídku či souhlas se zpracováním odmítnout či omezit.
S věkem oslovených nepracujeme. Operátor, který dané telefonní číslo volá, neví, do jaké věkové kategorie oslovená osoba spadá. To, zda je schopna objednat, přeci musí vědět oslovená osoba sama. To žádný operátor na dálku opravdu posoudit nezvládne a ani nemůže. Nikomu nic není vnucováno, každý může říci NE či telefon normálně zavěsit...
Za neférové chování by se spíše dalo považovat to, že někdo dobrovolně nadiktuje své adresní údaje, nechá si zboží nabalit, odeslat a pak ho nepřijme.
Jelikož spotřebitelka neuvedla žádný spolehlivý identifikátor (telefonní číslo, celou adresu), podle kterého bychom u TM partnera vyhledali nahrávku hovoru, případně objednávku stornovali, nemůžeme k záležitosti sdělit více.
Ať spotřebitelka raději kontaktuje zákaznickou linku a vyřeší svůj požadavek tam. Bude to mít rychlejší a bez jakýchkoliv okolků.
Tato stránka slouží k mediaci případů, u kterých mají spotřebitelé pocit, že jim nebylo vyhověno.
Náš zákaznický servis je připraven se věnovat každému podnětu s maximálním úsilím, ovšem musí vědět, kdo potřebuje pomoci a s čím.
Více info a kontakty na www.petgourmet.cz/kontakty/
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Jestě jednou mi před pár týdny v neděli volal pán, že jsem si nepřevzala zboží,byl to nepříjemný rozhovor. Opakovaně jsem několikrát říkala, že od nich nic brát nebudu,jak jsem uvedla,jen tu první zásilku granulí.. Ostatní jsem neprebrala..A prosím, už to chci ukončit.Děkuji Hanaková
Vážená paní Hanáková,
nejprve se omlouváme za prodlevu s odpovědí, kvůli technickému problému se k nám Vaše stížnost nedostala.
V jaké fázi je prosím Vaše situace? Máte již zasílání zrušené. Pro co nejrychlejší dořešení doporučujeme využít naši zákaznickou linku 234 099 899, kde je Váš požadavek vyřešen během několika minut.
Rádi s Vámi situaci dořešíme, pokud je to ještě aktuální, ale k tomu potřebujeme Vaše zákaznické číslo nebo alespoň adresu, abychom mohli dohledat Vaši zákaznickou kartu a zasílání zrušili.
S pozdravem
Zákaznický servis PetGourmet
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
DOBRÝ DEN.JEŠTE ASI PO MĚSÍCI SE OZVALA PANÍ Z PETGURMETU,ŽE NENÍ ZÁSILKA ZAPLACENÁ.KDYŽ JSEM JÍ ŘEKLA,ŽE TO ZAPLACANÉ BYLO,PANÍ SE ŠLA PORADIT S KOLEGY,KDE PLATBU DOHLEDALI A POTVRDILA,ŽE JE JIŽ VŠE V POŘÁDKU.PAK JSME SE DOHODLY,ŽE MĚ JIŽ NEBUDOU KONTAKTOVAT A NIC NABÍZET,COŽ SPLNILI.HANÁKOVÁ MARIE
Na základě reakce zákaznice prosíme o uzavření případu. Vše již bylo vyřešeno prostřednictvím zákaznické linky.
Na základě vyjádření smluvních stran stížnost uzavíráme s dosažením dohody.