Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Společnost Vodafone dne 1.12.2014 spustila ve spolupráci se společností Slevomat.cz akci na koupi neomezeného tarifu za cenu 449 Kč měsíčně pro nové zákazníky. Jsem již delší dobu zákazníkem vodafone a chtěl jsem si koupit dva slevové kupóny na mé dvě telefonní čísla a zkusit se nějakým způsobem domluvit s operátorem o akvivaci i když jsem stávající zákazník. Nachystal jsem si stránku a chybělo jedno kliknutí k tomu abych si vouchery koupil, rozhodl jsem se však vše nejdříve konzultovat s operátorem, který mě od koupě voucherů odradil, s odůvodněním, že akce je akcí portálu slevomat a že kace platí pouze na čísla převedená od jiného operátora a nebo na nová čísla. Na základě tohoto odůvodnění jsem stránku zavřel aniž bych si vouchery zakoupil. Druhý den ráno jsem na www.idnes.cz četl článek týkající se zmiňované akce a prohlášení tiskové mluvčí společnosti vodafone, že tarif na konec aktivují i u stávajícíh zákazníků, kteří si voucher zakoupili. Dá se nějakým způsobem dovolat sparvedlnosti, když v akci byly uvedené jednoznačně podmínky a když se člověk chtěl informovat bylo mu řečené přesně to co bylo napsáno v podmínkách (nový zákazníci, nové číslo) a vzápětí tisková mluvčí vynese informace, o kterých ještě před pár hodinami operátři i zaměstnanci slevomatu tvrdili,že nejsou pravda.
neomezenéhý tarif nabízený 1.12.2014 za 449 Kč pro nové zákazníky a nová čísla
Umožnit využít této služby stávajícím zákazníkům, kteří měli o akci zájem, ale od koupě je odradili operátoři, nebo pracovníci slevomatu svými zavádějícími odvěďmi.
|
Tweet |
Pokud tyto informace byly mezi stranami ujednány, nejedná se o závádějící informace. Spotřebitel by musel prokázat, že rozhodnutí o změně již bylo učiněno a operátor o něm věděl. V tuto chvíli tedy záleží na společnosti, zda umožní výhody nabízeného tarifu i jiným zájemcům.
Dobré odpoledne, pane Tesaři,
nabídka, kterou zmiňujete, byla na Slevomatu uveřejněna naším partnerem a jednou z podmínek bylo, že ji lze využít pouze pro nová telefonní čísla. Protože si i přesto někteří stávající zákazníci kupon pořídili, rozhodli jsme se následně (po skončení nabídky), že jim vyjdeme vstříc a pokud to nastavení jejich smlouvy umožňuje, dáme jim možnost uplatnit kupon i pro stávající telefonní číslo. Platí ale, že je třeba mít kupon pořízený, bez něj vám bohužel nemůžeme vyhovět.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Dobrý den, bohužel voucher nemám, protože mě od koupi odradil přímo operátor vodafone, proto cítím nespravedlnost. Zajímvé bylo, že po ukončení nabídky na slevomatu najednou někdo změnil i podmínky nabízené slevy (zmizela z ní podmínka zakoupení nového čísla a nebo podmínka nového zákazníka a přitom to tam během nabídky bylo jednoznačně uvedeno a operátoři jednoznačně tedy uváděli v omyl stávající zákazníky, protože tvrdili něco co po ukončení aukce najedno neplatilo).
Pokud byly podmínky změněny až následně po ukončení akce, nedošlo k pochybení ze strany společnosti. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.