Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#5132Nabídka neomezeného tarifu 1.12.2014

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2014, před 10 lety

Martin Tesař

Znění stížnosti

Společnost Vodafone dne 1.12.2014 spustila ve spolupráci se společností Slevomat.cz akci na koupi neomezeného tarifu za cenu 449 Kč měsíčně pro nové zákazníky. Jsem již delší dobu zákazníkem vodafone a chtěl jsem si koupit dva slevové kupóny na mé dvě telefonní čísla a zkusit se nějakým způsobem domluvit s operátorem o akvivaci i když jsem stávající zákazník. Nachystal jsem si stránku a chybělo jedno kliknutí k tomu abych si vouchery koupil, rozhodl jsem se však vše nejdříve konzultovat s operátorem, který mě od koupě voucherů odradil, s odůvodněním, že akce je akcí portálu slevomat a že kace platí pouze na čísla převedená od jiného operátora a nebo na nová čísla. Na základě tohoto odůvodnění jsem stránku zavřel aniž bych si vouchery zakoupil. Druhý den ráno jsem na www.idnes.cz četl článek týkající se zmiňované akce a prohlášení tiskové mluvčí společnosti vodafone, že tarif na konec aktivují i u stávajícíh zákazníků, kteří si voucher zakoupili. Dá se nějakým způsobem dovolat sparvedlnosti, když v akci byly uvedené jednoznačně podmínky a když se člověk chtěl informovat bylo mu řečené přesně to co bylo napsáno v podmínkách (nový zákazníci, nové číslo) a vzápětí tisková mluvčí vynese informace, o kterých ještě před pár hodinami operátři i zaměstnanci slevomatu tvrdili,že nejsou pravda.


Produkt

neomezenéhý tarif nabízený 1.12.2014 za 449 Kč pro nové zákazníky a nová čísla


Požadované řešení

Umožnit využít této služby stávajícím zákazníkům, kteří měli o akci zájem, ale od koupě je odradili operátoři, nebo pracovníci slevomatu svými zavádějícími odvěďmi.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 10:46, před 10 lety

Pokud tyto informace byly mezi stranami ujednány, nejedná se o závádějící informace. Spotřebitel by musel prokázat, že rozhodnutí o změně již bylo učiněno a operátor o něm věděl. V tuto chvíli tedy záleží na společnosti, zda umožní výhody nabízeného tarifu i jiným zájemcům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.12.2014 12:22, před 10 lety

Dobré odpoledne, pane Tesaři,

nabídka, kterou zmiňujete, byla na Slevomatu uveřejněna naším partnerem a jednou z podmínek bylo, že ji lze využít pouze pro nová telefonní čísla. Protože si i přesto někteří stávající zákazníci kupon pořídili, rozhodli jsme se následně (po skončení nabídky), že jim vyjdeme vstříc a pokud to nastavení jejich smlouvy umožňuje, dáme jim možnost uplatnit kupon i pro stávající telefonní číslo. Platí ale, že je třeba mít kupon pořízený, bez něj vám bohužel nemůžeme vyhovět.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.12.2014 16:38, před 10 lety


Martin Tesař

Dobrý den, bohužel voucher nemám, protože mě od koupi odradil přímo operátor vodafone, proto cítím nespravedlnost. Zajímvé bylo, že po ukončení nabídky na slevomatu najednou někdo změnil i podmínky nabízené slevy (zmizela z ní podmínka zakoupení nového čísla a nebo podmínka nového zákazníka a přitom to tam během nabídky bylo jednoznačně uvedeno a operátoři jednoznačně tedy uváděli v omyl stávající zákazníky, protože tvrdili něco co po ukončení aukce najedno neplatilo).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 11:58, před 10 lety

Pokud byly podmínky změněny až následně po ukončení akce, nedošlo k pochybení ze strany společnosti. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.