Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51323EC 247

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Libuše Dobrovolná

Znění stížnosti

Dne 19.6.2021 naše pěti členná skupina odjižděla vlakem EC274 z Brna hl.n. 17:39 s přestupem na R672 do Děčína. EC se z důvody poruchy na trati u Kolína dostal do 15 min. zpoždění. To se ještě nerozepisuji o nefukčnosti klimatizace ve 35 st! Příjezd vlaku do Prahy hl.n. měl být 20:38,ale na hl.n. dorazil 20:48. Naše skupina měla hrazený další spoj z Prahy R672 do DC - odjezd 20.47. Paní průvodčí v EC ochotně zkoušela kontakovat dispečink, aby R672 počkal na cest. z EC a tím umožnila dále pokračovat! Ale R672 nepočkal ani dvě minuty!!! Tímto nám nastala velmi komplikovaná sutiace, návaznost, rodinné starosti...!!! Na to, že vlaky mají zpoždění neustále, byl tak velký problém počkat dve, tři minuty, které si trofám říci, vlak bez problémů dožene? Proč je při bukování jízdenek nabízen spoj v takovéto časové návaznosti na přestup? Vlak EC by měl mít přednost a dvě minuty nejsou nic.. Další cestování R 602, přesun autobusem z Ul-západ na Ul hl.,když prý dojede včas a třeba stihneme OV do Děčína, komentovat nebudu.
Tímto jsme se ubezpěčili, že cestování ČD bylo naposledy!


Produkt

- - -


Požadované řešení

- - -


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 08:47, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.