Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#51324Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Radka Pfefferová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 27.2.2021 jsem v e-shopu Okay vytvořila objednávku č.9921397989, kterou jsem hned zaplatila. Objednávka obsahovala stůl a 4 židle. Její cena byla 9503 Kč. Bylo avizováno, že bude doručena do 20.4.2021. Dne 21.4.2021 mi byly přepravcem dovezeny 2 krabice nespecifikovatelných rozměrů. Po rozbalení jsem zjistila, že v krabicích jsou pouze 3 židle. Volala jsem okamžitě přepravci, ten mi řekl, že žádnou další krabici pro mě již nemá. Obratem jsme volala na zákaznické centrum Okay, kde mě odkázali na jejich online formulář a slíbili, že to budou řešit. Další den, tedy 22.4.2021, mi paní S. z oddělení péče o zákazníky přislíbila emailem urgentní dodání chybějící židle. K tomu však dodnes nedošlo. Zkoušela jsem paní V. S. několikrát kontaktovat, na zákaznické lince mi vždy pověděli, že tam není a na emaily reagovala vyhýbavě nebo vůbec. Jsem již opravdu znechucena a zvažuji, že budu o celé věci informovat ČT pořad Černé ovce a také ČOI.

Věřím, že moji stížnost prošetříte.

S pozdravem

Mgr. Radka Pfefferová


Produkt

909-0980/053 K211 - Jídelní židle (šedá, stříbrná)


Požadované řešení

Žádám dodání chybějící židle (židle je zaplacená i vyfakturovaná).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 10:57, před 4 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li dodána jen část zboží, lze odstoupit od smlouvy jen ohledně této nedodané části zboží (pokud by však částečná dodávka neměla pro spotřebitele objektivní význam, může odstoupit od celé smlouvy).

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2021 16:08, před 4 lety

Dobrý den,

zákaznice byla zkontaktována a byl jí sdělen aktuální možný postup.

Děkujeme.
Tým OKAY.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 16:11, před 4 lety

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme tímto spotřebitele o potvrzení vyřešení stížnosti a popř. i uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.6.2021 18:46, před 4 lety


Radka Pfefferová

Dobrý den,

je mi líto, ale odpověď společnosti není naprosto v souladu s realitou. Žádné informace o možném postupu nemám. Mohu doložit svou emailovou komunikaci se zákaznickým oddělením, ze které vyplývá, že v poslední zprávě z 26.5. mě žádají o trpělivost a slibují, že mě budou o dalším postupu informovat, k tomu už bohužel nedošlo. Má reklamace již běží přes 90 dní.

S pozdravem

Mgr. Radka Pfefferová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 13:06, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2021 13:34, před 4 lety

Dobrý den,

shrneme tedy stručně obsah komunikace:
Bohužel došlo k chybnému zkompletování zakázky, za což se zákazníkovi omlouváme. Náhradní zboží jsme objednali u dodavatele a dnes jej odesíláme přepravní společností na adresu zákazníka viz fakturační adresa. Zakázka tedy byla dokompletována.

Za případné komplikace se ještě jednou omlouváme.
Tým OKAY

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2021 13:40, před 4 lety

Děkujeme společnosti za součinnost a žádáme tímto spotřebitelku o potvrzení vyřešení stížnosti a popř. i uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.7.2021 20:16, před 4 lety


Radka Pfefferová

Dobrý den,

je mi líto, ale žádná přepravní společnost mě o termínu dodání zboží doposud neinformovala. Zboží tedy na mou adresu dodnes nepřišlo. Nevím, jakému přepravci bylo předáno, ani jak dlouho má doručování trvat. Prosím proto prodejce o podrobnější informace k doručení, které bohužel postrádám. Pevně věřím, že zboží na mou adresu brzo dorazí a budeme moci celou událost uzavřít.

S pozdravem

Radka Pfefferová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2021 12:58, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla na dotaz spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.7.2021 13:02, před 3 lety

Dobrý den,
¨
zboží bylo zákazníkovi zasláno přepravní společností pod číslem zásilky 6135001339647. Dle informací ve sledování nebyl zákazník na adrese zastižen a po skončení úložní doby zásilka vrácena zpět.
odkaz na historii zásilky:
https://www.geis-group.cz/cs/sledovani-zasilky?p=6135001339647

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 15:41, před 3 lety

Pokud nebyl spotřebitel o způsobu a termínu opožděného dodání chybějící části objednávky včas a řádně poučen tak, aby mohl zboží bez problémů převzít, máme za to, že povinnost dodat chybějící zboží v přiměřené lhůtě (§ 1978 občanského zákoníku) není splněna.

Pokud byl ovšem spotřebitel včas a řádně poučen o způsobu a termínu opožděného dodání chybějící části objednávky poučen, a je-li tento způsob srovnatelný s tím, jakým byla většina objednávky přepravena původně (v řádném termínu), měl by spotřebitel zboží převzít, neboť mu je řádně nabízeno a prodejce zde splnil svou povinnost zboží dodatečně dodat.

S ohledem na výše uvedená vyjádření přeřazujeme stížnost na spotřebitele a žádáme ho o sdělení, (i.) jakým způsobem byl prodejcem, popř. přepravcem, kontaktován a (ii.) jaké je jeho preferované řešení celé situace.

Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.7.2021 17:36, před 3 lety


Radka Pfefferová

Dobrý den,

nechápu, z jakého důvodu jsem o plánovaném doručování zboží nebyla nijak předem informována (e-mail, sms, telefonát atd.). Dokonce ani v den, kdy měla zásilka přijít, mi nikdo nevolal ani nezvonil, aby ji předal. Také následná zpráva o tom, že mi zboží nemohlo být doručeno, mi nepřišla. Od 30.6. si vybírám dovolenou, jsem proto každý den doma (pokud by někdo zvonil, pak bych to jistě zaznamenala) a mobil kontroluji.

Žádám tedy společnost o urychlené opakované doručení zboží, které mi bude předem řádně oznámeno, abych byla doma připravena na převzetí zásilky.

Pokud tak společnost neučiní, jsem odhodlána o všem zpravit ČOI.

S pozdravem

Mgr. Radka Pfefferová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 18:15, před 3 lety

Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby se mohla k návrhu spotřebitelky vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2021 09:50, před 3 lety

Dobrý den,

ke stížnosti jsme se již vyjádřili a zákaznice byla o vývoji a opětovném odeslání informována v telefonickém hovoru

Tým OKAY.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2021 15:00, před 3 lety

Z výše uvedeného plyne, že společnost nemá na dalším pokračování smírného řešení skrze tuto platformu zájem. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.