Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nechci si stěžovat, jen upozornit všechny potenciální kupce - nekupujte od nich nic (přes firmu "www.nejlevnejsizahradnidomek.cz". Jsem naprosto šokován v jaké otřesné kvalitě jsou domky vyráběny. Tomu se snad ani nedá říkat zahradní domek, ale spíš špatně stlučená bouda. Nedostatečný a dokonce chybný návod k montáži. Nekvalitní materiál - palubky kvality "C" s vypadanými suky, špatně ohoblované, špatně sesazené, nabouchané jenom sponkami, které vypadávají. Co mohlo být křivé, to je křivé, zámek dodaný se čtyrhranem, který je krátký, šroubů dodaných málo (zcela poddimenzované). Ve střízlivém stavu to snad ani není možné takhle strašně udělat. Dvěma odborným zkušeným tesařům-truhlářům, kteří nám stavěli celý rodinný dům, trvalo sestavení boudy celé dva dny, aby to alespoň trochu drželo pohromadě a k něčemu to aspoň trochu vypadalo. Cena montáže mě stála asi 13 tis. Kč. Počítal jsem, že je to stavebnice, která bude sestavená max. za 1 den... Dveře museli o 5 mm na každé straně ohoblovat, aby vůbec šly dovírat. Nejprve je museli celé rozebrat, protože vůbec nešly nasadit. Prostě příšerná neskutečně amatérská kvalita po všech stránkách. Mrzí mě, že to musím takhle ventilovat, ale tohle je fakt otřesné.
domek TOL II
žádné, chci jen informovat potenciální zákazníky
|
Tweet |
V případě, že zakoupené zboží neodpovídá jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz.
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu. Nejdelší možná lhůta je přitom zásadně 30 dní. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Jelikož se jedná o smlouvu uzavřenou na dálku, má spotřebitel také dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.
V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.