Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51327PRAHA- ČERČANY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Petr Zálešák

Znění stížnosti

Dobrý den,
Od začátku roku se mi ještě ani jednou nestalo že by spoj praha-čerčany jel včas.
Jezdím z Kačerova, pospíchal z práce abych byl na nekrytém nástupišti včas a potil se minimálně dalších 15 minut než vlak pojede, pokud vůbec pojede.
Nebylo by vhodné upravit jízdní řád aby byl reálný a ne si dělat legraci z lidí?


Produkt

Doprava


Požadované řešení

Optimalizovat trasy a synchronizovat je s jízdními řády


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 08:43, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.