Společnost


Bonprix Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51328Nevrácení plné částky za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Tereza Kučerová

Znění stížnosti

Dobrý den, jsem Váše stálá klientka a nikdy jsem s Vámi neměla problém až do teď co se změnilo místo z Ostravy do Pardubic.. Zboží jsem vrátila do 14 dní a odpovědělí mi až za dalších asi 3 týdny , že mi vrácí jen část peněž za zboží??? Tak kde jsme? Ještě jsem paní psala , že posílám ze zaměstnání a vše posílám dopředu do emailu a teď po mě chtěli kopii všech papíru ve 21.století, ještě když se člověk připojí do systému tak vše vidí sám , tak nevěřím , že to nevidí ony. Taky pracuji v internetovém obchodě, ale za takový přístup jaký má paní bych dostala z fleku vyhazov!!! Říkám to nerada, ale budu se muset tímpádem obrátit na ČOI nebo výše protože toto není normální, bojím se teď vrátit další věci abych nepřišla o další tisíce.


Požadované řešení

Prosíla bych aby mi vrátili peníze které mi mají vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 10:06, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost spotřebiteli dle ustanovení § 1832 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Spotřebitel při odstoupení od smlouvy odpovídá dle § 1833 občanského zákoníku prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tento neurčitý pojem je nutné vyložit euro konformně tak, že jde o takové nakládání se zbožím, které může spotřebitel učinit v kamenné provozovně - kupř. oblečení je možné si vyzkoušet, nikoliv nosit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 12:49, před 3 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 10:16, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.