Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
16.5.2021 jsem si objednal z e-shopu Lidl aku příklepovou vrtačku PSBSA 20-Li C2 a ochranný obal na gril platba provedena online platební kartou 2048kč, dne 18.5.2021 dorazila zásilka s jiným zbožím, uvnitř zásilky byla průvodka na jméno původního zákazníka. Ihned jsem volal na zákaznickou linku Lidl bohužel neůspěšně tak jsem napsal e-mail na hotline lidl. Druhý den přišla odpověď abych balík poslal zpět což jsem ihned učinil. Po několika urgencích přestali komunikovat a nic se neděje,už je to téměř měsíc a peníze stále nemám.
Aku příklepová vrtačka PSBSA 20-Li C2 a ochranný obal na gril platba provedena online 2048kč, dodané zboží bylo jiné s průvodkou na jiného zákazníka. Chyba na straně Lidlu
Okamžité vrácení částky + zákonný úrok z prodlení
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci dle objednávky. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, mrzí nás, že stále čekáte na vrácení platby za vrácené zboží. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Váš požadavek jsme zaurgovali a pevně věříme, že brzy obdržíte zpětnou vazbu. Pevně věříme, že jakmile kolegové Váš požadavek zpracují, peníze Vám budou obratem vráceny. Za časovou prodlevu i komplikace spojené s Vaší objednávkou se Vám omlouváme. Děkujeme, že jste se na nás prodstředncitvím Dtestu obrátil. Hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika
28.6. konečně dorazily peníze od Lidlu na můj účet, kvůli jejich chybně odeslanému zboží mně blokovali peníze 39 dnů. Na e-shopu lidl už rozhodně nakupovat nebudu, jejich jednání je neomluvitelné. Velice děkuji dTestu za zapojení do mé věci bez něj bych peníze viděl asi až na vánoce. Děkuji M.Lenfeld.
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.