Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51334Nadměrné houkání vlaků ve Šťáhlavech

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 7 minut

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2021, před 4 lety

Jan Homolka

Znění stížnosti

Strojvůdci, kteří projíždějí s vlaky obcí Šťáhlavy, mají nařízeno vydat zvukový signál před křížením s jakoukoli komunikaci, s kterou se koleje kříží. Ve Šťáhlavech je takových míst víc, strojvůdci mohou využít mírného tónu jakési píšťaly, který nijak neobtěžuje a každý ví o tom, že projíždí vlak, nicméně z 90% strojvůdci houkají maximální hlučnou sirénou a někteří jí houkají po celou dobu průjezdu přes obec. Vzhledem k velké frekvenci průjezdu vlaků 24h denně je toto nadměrné houkání silně nepříjemné a přehnané.


Produkt

Nadměrná hlasitost houkání


Požadované řešení

Postačilo by používat houkání s menší razancí a po mnohem kratší dobu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2021 08:23, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.