Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.6.2021 na trati Praha hlavni nádraží -Ostrava Svinov nejenomže měl IC rychlík 509 Ostravan zpoždění 15min., ale během celé jízdy v něm nebyla žádná klimatizace ačkoliv byly ten den venku TROPICKÉ teploty.
Průvodčímu nebylo možno stížnost sdělit, protože se objevil jen 1x a to hned za výchozí stanicí.
S takovou kvalitou cestování jsem opravdu hrubě nespokojena a příště si jízdu s ČD rozmyslím!
Alena Cserge
V letních vedrech klimatizovat vozy a v zimě je vytápět!
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.