Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Při reklamaci zboží nehorázné chování
nadávání do dobytku
že mi hodí motorku na hlavu
motorka přetížena nosnost 35 Kg
Ditě ani ne 15 kg že by seděli na sobě ?
Rozhodně nedoporučuji
s podobným chováním jsem se nesetkal a doufám že už nestékám
Po roce použivaní Elektrickou nabíjecí motorku Harley Wild A16,6V se objevyla závada chtěl jsem zboží dat reklamovat napsal jsem Eshopu a ted mi napsal že zboží nebude reklamovat že se v tom vyzná že je v oboru 15 let a nabídl mi nové náhradní díly at si to opravým sám .Poté jsem já sám vysatvil doklad o reklamaci a zboží zaslal prodejci prodejce odvětil takto
dobrý, zamítnutí reklamace s oduvodnením pošlu s reklam protokol poštou příští tyden, nyní mám moc práce s vánočním prodejem. motorka nehorázně špinavá ( musel jsem použít rukavice), myslíte že jsem humusák ?? žádné kolečko bílé nechybí, je zlomené levé kolo , přetížením - o tom svedčí vytočená díra v prasklém otvoru - po prasknutí přetížením se na tom dál jelo, motorku mohu poslat až budu mít čas dobírkou za ceník PPL zpět , případně můžete osobne odebrat,
--
S pozdravem J.Rebitzer: www.detskaauticka.cz
Dobrý den,
co si to vůbec dovolujete
obracím se na Českou obchodní inspekci a budtě rád že nezvolim ještě žalobu za Vaši urášky.
a já že nezvolím ti tu špinavou motorku hodit na hlavu dobytku !! urážky je správně
--
S pozdravem J.Rebitzer: www.detskaauticka.cz
nejspíše se jedná o šedý trh a že odmitají všechny reklamace
posuďte sami jestli byste na špinavé motorce nechaly jezditi děti ? je to úsměvné
a to samé o přetíženy dítě nemá ani 15 kg to by museli dvě sedět na sobě ?
a jak je možné prodávající kupující nadává do dobytku a že mu motorku hodí na hlavu
Reklamace
Vyřešení
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo na běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Nesouhlasí-li spotřebitel s uvedeným zamítnutím, je možné tento fakt rozporovat(doložit fotografie, příp. jiný důkazní materiál). Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.