Společnost


Jiří Rebitzer

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5134Elektrickou nabíjecí motorku Harley Wild A16,6V

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2014, před 10 lety

Josef Cigánek

Znění stížnosti

Při reklamaci zboží nehorázné chování
nadávání do dobytku
že mi hodí motorku na hlavu
motorka přetížena nosnost 35 Kg
Ditě ani ne 15 kg že by seděli na sobě ?

Rozhodně nedoporučuji

s podobným chováním jsem se nesetkal a doufám že už nestékám  


Po roce použivaní Elektrickou nabíjecí motorku Harley Wild A16,6V se objevyla závada chtěl jsem zboží dat reklamovat napsal jsem Eshopu a ted mi napsal že zboží nebude reklamovat že se v tom vyzná že je v oboru 15 let a nabídl mi nové náhradní díly at si to opravým sám .Poté jsem já sám vysatvil doklad o reklamaci a zboží zaslal prodejci prodejce odvětil takto

dobrý, zamítnutí reklamace s oduvodnením pošlu s reklam protokol poštou příští tyden, nyní mám moc práce s vánočním prodejem. motorka nehorázně špinavá ( musel jsem použít rukavice), myslíte že jsem humusák ??  žádné kolečko bílé nechybí, je zlomené levé kolo , přetížením - o tom svedčí vytočená díra v prasklém otvoru - po prasknutí přetížením se na tom dál jelo, motorku mohu poslat až budu mít čas dobírkou za ceník PPL zpět , případně můžete osobne odebrat,

--
S pozdravem J.Rebitzer: www.detskaauticka.cz


Dobrý den,
co si to vůbec dovolujete
obracím se na Českou obchodní inspekci a budtě rád že nezvolim ještě žalobu za Vaši urášky.


a já že nezvolím ti tu špinavou motorku hodit na hlavu dobytku !! urážky je správně

--
S pozdravem J.Rebitzer: www.detskaauticka.cz

nejspíše se jedná o šedý trh a že odmitají všechny reklamace
posuďte sami jestli byste na špinavé motorce nechaly jezditi děti ? je to úsměvné
a to samé o přetíženy dítě nemá ani 15 kg to by museli dvě sedět na sobě ?
a jak je možné prodávající kupující nadává do dobytku   a že mu motorku hodí na hlavu  


Produkt

Reklamace


Požadované řešení

Vyřešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2014 10:55, před 10 lety

Prodávající odpovídá za vady, které se na zboží vyskytnou v průběhu 24 měsíců od převzetí věci. Záruka se nevztahuje na mechanické poškození nebo na běžné potřebení. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

Nesouhlasí-li spotřebitel s uvedeným zamítnutím, je možné tento fakt rozporovat(doložit fotografie, příp. jiný důkazní materiál). Pokud však nadále bude trvat mezi stranami spor o existenci vady, doporučujeme spotřebiteli zvážení vyhotovení znaleckého posudku, který se bude zabývat existencí a povahou vady a odůvodněním reklamace. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2015 15:44, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.