Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 14. 6. 2021 mi bylo doručeno vyúčtování za poskytování telekomunikačních služeb č. 5159964230 za období 12. 5. – 11. 6.2021, kdy celková částka k uhrazení byla vyčíslena na 2.988,88,- Kč. Ve vyúčtování byla vykázána platba přes SMS – Aplikace, hry, sociální sítě poskytovatel: ComGate Payments, a.s.ve dnech 29. 5.2021, v počtu 10 SMS cca po dvou minutách v čase 22:17 do 22:24 hod.
Částku ve výši 990,- Kč z vyúčtování č. 5159964230 za období 12. 5. – 11. 6.2021 r e k l a m u j i, neboť uvedené SMS nebyli ze SIM karty 732835640 odeslány. Žádám tímto o prověření zaslaného vyúčtování a následné vrácení částky 990,- Kč, kterou jsem již uhradila. Děkuji za kladné vyřízení reklamace.
Vyúčtování č. 5159964230 za období 12. 5. – 11. 6.2021, tel čísla 732835640
Žádám tímto o prověření zaslaného vyúčtování a následné vrácení částky 990,- Kč, kterou jsem již uhradila, na můj bankovní účet.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
při zakoupení služby přichází na dané číslo zpráva o potvrzení zakoupení, informace ke zrušení a také přichází případná zpráva o obnově objednané služby.
V detailu daného vyúčtování lze vidět, že byl proveden nákup služby v počtu 9 zpráv v ceně 891 Kč, zbylá poslední zpráva byla za nákup erotického obsahu (platba v SMS za obsah pro dospělé). Jestli tak nesouhlasíte se zakoupením služby, která proběhla a přes nás se pouze naúčtovala, lze podat samozřejmě reklamaci. Pokud by však nedošlo k nákupu za službu (i skrze aplikace v telefonu), nebyla by účtovaná, pokud vás tak zajímají detaily o zakoupené službě, doporučuji se zároveň obrátit na ComGate Payments, a.s. a u nich zakoupení reklamovat.
V případě, že nesouhlasíte s naúčtováním služby, která byla skrze dané číslo objednána (přes nás jde pouze platba), je vždy možnost podat reklamaci, kterou lze podat nejen na lince 800 02 02 02, na prodejně, ale i písemnou formou na sídlo naší společnosti, avšak platby byly uskutečněné na základě objednání služby u ComGate Payments, a.s, na které se doporučuji s reklamací obrátit.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Dobrý den,
Zpráva o zakoupení přichází, i když se nikde nepřihlásíte, ani o žádnou službu nežádáte! Na internetu, ale i na pobočce O2 jsem zjistila, že jsou stovky stejně postižených lidí, kteří přišli i o tisíce korun. Dokonce se dějí roky tyto „agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele“. Jak jste zmínila, v detailu vyúčtování lze vidět, kdy byl údajný nákup proveden. Domnívám se. že je nereálné v 7 minutách zakoupit 6 služeb, v jedné minutě dokonce 2 současně. Další 4 jsou ve všední dny v dopoledních hodinách, během výuky opravdu hry nehraji!!!
S ohledem na skutečnosti uvedené spotřebitelem přeřazujeme stížnost zpět na společnost, aby měla možnost reakce.
Hezký den,
služba byla naúčtovaná, jelikož došlo k jejímu objednání. Pokud tak máte dojem, že jste si službu neobjednala vy či někdo z rodiny, doporučuji se obrátit na ComGate Payments, a.s. a u nich zakoupení reklamovat.
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Služba byla naúčtována, i když nedošlo k jejímu objednání, mnou ani nikým z rodiny. Toto není pouhý můj dojem dojem, ale fakt.
V detailu vyúčtování lze vidět, kdy byl údajný nákup proveden. Stále se domnívám, že je nereálné v 7 minutách zakoupit 6 služeb, v jedné minutě dokonce 2 současně. Další 4 jsou ve všední dny v dopoledních hodinách, během výuky vyučuji, opravdu hry nehraji!!!
Hezký den,
informace, jak dále postupovat byly sděleny. Nemáme v této záležitosti jak více pomoci.
S pozdravem
Monika Morysová O2 Czech Republic a.s.
S ohledem na výše uvedená vyjádření jsme nuceni stížnost uzavřít.