Počet nahlášených stížností: | 53 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Je zcela nemožné pro 80ti leté rodiče vyřídit něco telefonicky , natož emailem . Po hodině nepřetržitého vyzvánění na jedno jediné tel. číslo v nabídce.
jediný problém je že nemají č. účtu a složenka prý nejde zaslat.
Zajímavé je to , když platíte tak to funguje , ale když jde o přeplatek tak to NEJDE !!!
Zasílání složenek.
|
Tweet |
Nebyl-li přeplatek z vyúčtování vyplacen včas, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.
Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč a za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování elektřiny ve výši 600 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 24 000 Kč.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.
Dobrý den,
po kontrole bylo zjištěno, že u zákazníka je vše uhrazeno a naše společnost přeplatky složenkou odesílá.
Děkujeme společnosti za vyjádření a stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.