Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Reklamovali jsme v servise HECHT sekačku, kterou přítelkyně zakoupila přes internet 30.8.2019, protože bez výstrahy třeba nějakého hučení apod. najednou přestala sekat a jen rachotila. Reklamaci neuznali s tím, že: "Bylo zjištěno zadřené ložisko vlivem koroze, provozováním stroje se zadřeným ložiskem znehodnotilo šasi stroje. Ložiska jako spotřební materiál jsou ze záruky vyloučeny. Oprava není rentabilní." S tím jsme nesouhlasili a poslali email, že když tedy není oprava rentabilní, tak chceme vrátit peníze. Servis opět odepsal totéž, přidal ještě, že to, že ložiska jsou spotřební materiál, je napsané v návodu. Předchozí sekačka je menší a nemáme už k ní koš, sekala asi 20 let a opět s ní sekáme, protože nová nevydržela ani záruční dobu. Obrátil jsem se tedy na infolinku dTest a tam mi poradili napsat sem.
HECHT1434 sekačka elektrická
Protože servis napsal, že cena opravy by překročila hodnotu nové sekačky, požadujeme vrácení kupní ceny.
|
Tweet |
Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající.
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den, velice si vážíme, že jste se rozhodli zakoupit náš výrobek HECHT 1434, Elektrická sekačka a je nám velice líto, že s ním nejste spokojeni. Vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Na ložiska, která jsou běžně označována jako spotřební materiál se záruka skutečně nevztahuje tak, jak je také uvedeno v návodu k použití tohoto výrobku v odstavci o záruce na výrobek. Nárok na vrácení kupní ceny nevzniká tím, že by cena případné opravy překročila hodnotu nového výrobku. Pokud byste měli zájem o placenou opravu výrobku, tak jej může podat do opravy na našem nejbližším servisu. Veškeré kontakty jsou uvedeny na našich internetových stránkách. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.
Nemůžeme být s výrobkem spokojeni když nefunguje. Nárok na vrácení kupní ceny vzniká tím, že jste ho do 30 dnů neopravili a vrátili ho neopravený. Zamítáte reklamaci protože závadu způsobilo vadné ložisko, na které se záruka nevztahuje, jelikož je to spotřební materiál a že cena opravy by přesáhla cenu sekačky nové. S důvodem zamítnutí nesouhlasíme- sekačka je vadná, je v záruce a ložisko nejde uživatelsky vyměnit a ani se v záruce měnit nemá. Zatím všichni, se kterými jsme o tom mluvili, považují zamítnutí reklamace za nesmysl a radí oslovit znalce. Sekačka je dimenzovaná na 500m2 a sekala méně než 300m2, za ten rok a něco ani ne 10x. Rozhodně se s tím nehodláme smířit a žádáme nápravu, buď vrátit kupní cenu, nebo opravit.
Dobrý den, je nám líto vzniklé situace, ale ze strany HECHT MOTORS s.r.o. nedošlo v tomto směru k pochybení. Reklamace může být vyřízena zamítnutím tak, že je spotřebiteli vydáno v zákonné lhůtě písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Vždy se snažíme najít řešení tak, aby byli naši zákazníci plně spokojeni. Bohužel v tomto případě Vám ale musíme sdělit, že nevznikl nárok na provedení této opravy v rámci záručních podmínek nebo na vrácení kupní ceny za tento výrobek. Děkujeme za pochopení. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.
Toto jistě není pravda. Sekačka musela být vadná, protože 20 let stará a menší sekačka, ve které je jistě také ložisko, to zvládá, akorát to trvá déle, protože je menší. Trváme nyní na vrácení peněz a bohužel nám asi nezbyde, než vést spor pomocí znalce.
Děkujeme stranám za součinnost. S ohledem na výše uvedená vyjádření je zřejmé, že dosažení smírného řešení sporu skrze tuto platformu není možné. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.