Počet nahlášených stížností: | 168 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.4.2021 jsem si přes mob.tel.od společnosti SLEVA24 objednala
Řezačku Dřeva™ 70% dočasné snížení × 1 za 779,95 Kč. Platila jsem ihned převodem z účtu. Přišlo mi hned potvrzení na e-mail o zaplacení s větou Děkujeme za nákup!
Dobrý den Ivana , vaši objednávku připravujeme k odeslání. Až ji odešleme, dáme vám vědět.
Do dnešního dne jsem přes veškeré urgence přes udaný e-mail v objednávce (Pokud máte jakékoli otázky, odpovězte na tento e-mail, nebo nás kontaktujte na adrese serviceforyounow@outlook.com)zboží neobdržela. Reklamace přes uvedený e-mail 14,4,, 28,4, 24,5, Podala jsem stížnost na již neexistující stránku na správce SEZNAM.CZ a na ČOI. Bez výsledku.
Sleva24 Objednávka #2015 Děkujeme za nákup! Dobrý den Ivana , vaši objednávku připravujeme k odeslání. Až ji odešleme, dáme vám vědět. Zobrazit objednávku nebo Navštivte náš obchod Přehled objednávky ŘezačkaDřeva™ 70% dočasné snížení × 1 779,95 Kč Mezisoučet 779,95 Kč Expedice 0,00 Kč Daně 0,00 Kč Celkem 779,95 Kč Informace o zákazníkovi Dodací adresa Ivana S Záryby 140 27713 Kostelec nad Labem Česko Fakturační adresa Ivana S Záryby 140 27713 Kostelec nad Labem Česko Metoda dopravy Standardní doprava zdarma Platební metoda končí 3329 — 779,95 Kč Pokud máte jakékoli otázky, odpovězte na tento e-mail, nebo nás kontaktujte na adrese serviceforyounow@outlook.com.
Dodat zboží, a nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
V případech, kdy lze usuzovat, že nejde o ojedinělý exces, ale o zaběhnou praktiku prodávajícího, může spotřebitel zvážit podání trestního oznámení. Minimální škoda musí překročit 10 000,- Kč, nicméně škoda se na základě obdržených oznámení sčítá.
Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.