Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.10.2014 jsem reklamoval telefon "THL W8s", 28.11.2014 jsem obchod kontaktoval s tím jak to vypadá s mou reklamací a že již uplynula zákonem daná lhůta 30 dní pro její vyřízení. Pan Ing. Petr Studnička mi sdělil, že mi zítra, tedy 28.10.2014 telefon doručí a pokud né, budeme jednat o vrácení peněz, s tím, že se mi ještě večer ozve. V pondělí 1.12.2014 jsem se pokoušel dovolat, ale bohužel neúspěšně. Napsal jsem tedy e-mail, kde jsem uvedl, že telefon mi dosud nedoručili a že tedy požaduji vrácení peněz. Bohužel i po dalších pokusech se dovolat, do dnešního dne 3.12.2014 se s panem Ing. Petrem Studničkou nelze spojit. Věřím, že pan Ing. Petr Studnička vše bezodkladně vyřeší ke spokojenosti nás obou. S pozdravem Václav Leber
Mobilní telefon THL W8s černý
Je mi líto, ale vzhledem nastalé situaci, bych velice rád aby mi obchod vrátil peníze. Stráta důvěry, kdy se může tato situace opakovat.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od smlouvy. Odstoupení je nutné učinit prokazatelným způsobem. Pokud by prodávající na e-mail, ve kterém by spotřebitel odstoupení zaslal neodpověděl, spotřebitel by nebyl schopný prokázat, že odstoupení došlo do sféry jeho adresáta. Z tohoto důvodu tak doporučujeme učinit písemně, doporučeně a nejlépe s dodejkou.
Pro úplnost uvádíme, že lhůta neběží od odeslání zboží spotřebitelem, ale až od jeho doručení prodávajícímu.
Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:
Tato reklamace byla již vyřízena, i když se zpožděním, Here-Shop mi nakonec telefon poslal a vše je v pořádku. Děkuji dTestu za možnost a schopnost mi pomoci. S pozdravem V.Leber
Hodnocení: