Společnost


Petr Studnička

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#5136Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.12.2014, před 10 lety

Václav Leber

Znění stížnosti

Dne 27.10.2014 jsem reklamoval telefon "THL W8s", 28.11.2014 jsem obchod kontaktoval s tím jak to vypadá s mou reklamací a že již uplynula zákonem daná lhůta 30 dní pro její vyřízení. Pan Ing. Petr Studnička mi sdělil, že mi zítra, tedy 28.10.2014 telefon doručí a pokud né, budeme jednat o vrácení peněz, s tím, že se mi ještě večer ozve. V pondělí 1.12.2014 jsem se pokoušel dovolat, ale bohužel neúspěšně. Napsal jsem tedy e-mail, kde jsem uvedl, že telefon mi dosud nedoručili a že tedy požaduji vrácení peněz. Bohužel i po dalších pokusech se dovolat, do dnešního dne 3.12.2014 se s panem Ing. Petrem Studničkou nelze spojit. Věřím, že pan Ing. Petr Studnička vše bezodkladně vyřeší ke spokojenosti nás obou. S pozdravem Václav Leber


Produkt

Mobilní telefon THL W8s černý


Požadované řešení

Je mi líto, ale vzhledem nastalé situaci, bych velice rád aby mi obchod vrátil peníze. Stráta důvěry, kdy se může tato situace opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 19:32, před 10 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. V takovém případě může spotřebitel odstoupit od smlouvy. Odstoupení je nutné učinit prokazatelným způsobem. Pokud by prodávající na e-mail, ve kterém by spotřebitel odstoupení zaslal neodpověděl, spotřebitel by nebyl schopný prokázat, že odstoupení došlo do sféry jeho adresáta. Z tohoto důvodu tak doporučujeme učinit písemně, doporučeně a nejlépe s dodejkou.

Pro úplnost uvádíme, že lhůta neběží od odeslání zboží spotřebitelem, ale až od jeho doručení prodávajícímu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 08:24, před 10 lety

Spotřebitel nám ke stížnosti sdělil následující:

Tato reklamace byla již vyřízena, i když se zpožděním, Here-Shop mi nakonec telefon poslal a vše je v pořádku. Děkuji dTestu za možnost a schopnost mi pomoci. S pozdravem V.Leber

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
15.12.2014 08:24, před 10 lety


Václav Leber

Hodnocení: