Počet nahlášených stížností: | 95 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
vracím Vám elektrickou ruční pilku BRENCHIE, kterou mi po obědnání u Vaší firmy dovezli ve středu 16.6.2021. Tato pilka vůbec nefunguje, to znamená, že je špatná nabíječka, baterie nebo motor. Reklamovat ji nechci, chci po Vás vrátit peníze. Vaše faktura o zakoupení je přiložena v krabici.
Dvakrát jsem volal na telefonní číslo (00420703142815) Vaší firmy, které bylo uvedeno na krabici s výrobkem, dvakrát mi paní položila telefon hned po tom, jak jsem řekl že chci něco reklamovat. Co je to za jednání? Po tomto s Vaší firmou už nechci mít nic společné. Nefunkční výrobek jsem Vám poslal zpět a chci vrátit peníze. Pokud mi peníze nepošlete okamžitě, předám to na ČOI a státní policii.
Kontakt na mě:
Jaromír Koukol
elektrická ruční pilka BRENCHIE
Vrácení peněz vč. poštovného, od kterého Vám později pošlu lístek.
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo prodávajícím inzerovány, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Pokud byla smlouva uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.