Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51364Nedodržení smluvních podmínek CK Fischer

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2021, před 4 lety

Lucie Sikorová

Znění stížnosti

Na základě smlouvy s CK Fischer má být zájezd 12 dní/10 nocí. Nyní jsem obdržela informaci, že zájezd bude uskutečněn s odletem o den dříve, navíc s příletem do destinace ve 23:50 tedy o jeden den méně, ale bez jakékoliv úlevy doplatku. Nabídli možnost storna, ale bez návratu platby za pojištění. Dle mého názoru není možné zkrátit pobyt o jeden den bez úpravy ceny. Je to prosím možné, děkuji


Požadované řešení

Úprava ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 15:52, před 4 lety

Ujednaná délka pobytu je hlavní náležitostí smlouvy o zájezdu ve smyslu § 2527 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto náležitost lze v souladu s § 2531 odst. 4 občanského zákoníku měnit jen s výslovným souhlasem zákazníka. Nesouhlasí-li zákazník s navrhovanou tzv. ultimativní změnou smluvní náležitosti, může od smlouvy odstoupit.

Nebyl-li souhlas se změnou smlouvy dán a odstoupil-li z tohoto důvodu spotřebitel od smlouvy o zájezdu (v souladu s § 2531 odst. 2 věta 4. občanského zákoníku), má pořadatel povinnost vrátit spotřebiteli veškeré náklady, které od něho v souvislosti s pořádáním zájezdu přijal, a to nepokrácené o odstupné (storno poplatky), ve lhůtě 14 dnů od odstoupení. Co se pojištění týče, pokud bylo sjednáno v rámci smlouvy o zájezdu jako "jeden balíček", má pak spotřebitel nárok na vrácení i pojištění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 10:09, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.