Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již několikrát se stalo že nedoručily doporučené psaní ani útržek od dopisu.Stížnost na poště nebyla nic platná.
Chci mít jistotu nápravy abych se mohla spolehnout že dopis nebude více poslán zpět aniž bych o něm věděla.
|
Tweet |
Poštovní doručovatel je povinen doručit zásilku na uvedenou adresu. Pokud adresáta na této adrese nazastihne, má povinnost vhodit do schránky výzvu k vyzvednutí. Neplnění povinností poštovní doručovatelů se špatně prokazuje.
Kromě stížnosti na Českou poštu doporučujeme podat podnět k provedení kontroly i Českémnu telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je tedy nutné se obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.