Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51371Neoprávněné focení cestující

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 22 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2021, před 4 lety

Marketa Kyzlinkova

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.6.2021 , jsem jela s pojem 15:55 z Brna do Rajhradu. Přišel pan průvodčí a vytýkal mi, ze nemám nasazeny respirátor, přitom on sám měl jen roušku a ještě pod nosem. Po nekolikatiminutovem dohadování , si mě začal fotit i když jsem mu nedalala mé svolení .
Byla bych rada, kdyby se to nějakým způsobem vyřešilo.

S pozdravem,

Marketa Kyzlinkova


Produkt

Neoprávněné foceni


Požadované řešení

Výtka, ze nemůže fotit bez svolení cestující , je to nezákonné!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 09:58, před 4 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.