Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51372Najíždění autobusu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2021, před 4 lety

Pavel Konecny

Znění stížnosti

Vysvetlete panu ridici - odjezd z HK 17.25 smer Horice, ze pokud bude sedet a zvanit s ostatnimi ridici a najede na nastupiste 17.22- tezko odbavi za tri minuty 30 lidi. Navic teplota v autobuse se pravidelne pohybuje pod bodem snesitelnosti. Uvedomte si, ze rada lidi ma zdravotni problemy a neni schopna v teto kryokomore jezdit. At jezdi dle jizdniho radu. To jedine ma v popisu prace.


Požadované řešení

Pouzivat mozek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 10:07, před 4 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 09:48, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.