Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Vysvetlete panu ridici - odjezd z HK 17.25 smer Horice, ze pokud bude sedet a zvanit s ostatnimi ridici a najede na nastupiste 17.22- tezko odbavi za tri minuty 30 lidi. Navic teplota v autobuse se pravidelne pohybuje pod bodem snesitelnosti. Uvedomte si, ze rada lidi ma zdravotni problemy a neni schopna v teto kryokomore jezdit. At jezdi dle jizdniho radu. To jedine ma v popisu prace.
Pouzivat mozek
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.