Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#51377Dodávka použitého zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2021, před 4 lety

David Holman

Znění stížnosti

Dobrý den. Jsem naprosto znechucen. Objednal jsem si u Vás NOVOU, zdůrazňuji novou, nikoliv rozbalenou, či použitou kameru do auta. Považuji za nehoráznou drzost to, že pečetě na balení byly poškozené, uvnitř bylo vše viditelně použité, na čočcce nalepena pomačkaná folie.


Produkt

Truecam M5 wifi


Požadované řešení

Minimálně velká omluva. Ostatní záleží jen na Vás.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 08:22, před 4 lety

Nemá-li věc sjednané vlastnosti, má věc vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 občanského zákoníku. V takovém případě může spotřebitel uplatnit svá práva z vadného plnění vymezená v § 2169 občanského zákoníku. Do úvahy připadá nárok na dodání původně objednané věci, a nebude-li to možné, pak odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká závazek a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Uzná-li to spotřebitel za vhodné, může žádat přiměřenou slevu.

V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2021 19:37, před 4 lety

Dobrý den, na základě Vaší zaslané výzvy k prověření dodání použitého, rozbaleného výrobku byla uvedená expedice prověřena na pobočce, kde byl výrobek expedován. Na základě zjištění pochybení Vám byla nabídnuta možnost vrácení kupní ceny, kde z Vaší strany tato možnost vzhledem k aktuální situaci nebyla využita.
Za vzniklou komplikaci se Vám omlouvám.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2021 12:10, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:18, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.