Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Jsem naprosto znechucen. Objednal jsem si u Vás NOVOU, zdůrazňuji novou, nikoliv rozbalenou, či použitou kameru do auta. Považuji za nehoráznou drzost to, že pečetě na balení byly poškozené, uvnitř bylo vše viditelně použité, na čočcce nalepena pomačkaná folie.
Truecam M5 wifi
Minimálně velká omluva. Ostatní záleží jen na Vás.
|
Tweet |
Nemá-li věc sjednané vlastnosti, má věc vadu ve smyslu § 2161 odst. 1 občanského zákoníku. V takovém případě může spotřebitel uplatnit svá práva z vadného plnění vymezená v § 2169 občanského zákoníku. Do úvahy připadá nárok na dodání původně objednané věci, a nebude-li to možné, pak odstoupení od smlouvy. Odstoupením od smlouvy zaniká závazek a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Uzná-li to spotřebitel za vhodné, může žádat přiměřenou slevu.
V případě uznané reklamace lze poštovné oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací za předpokladu, že byl zvolen přiměřený, resp. nejlevnější způsob dopravy.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, na základě Vaší zaslané výzvy k prověření dodání použitého, rozbaleného výrobku byla uvedená expedice prověřena na pobočce, kde byl výrobek expedován. Na základě zjištění pochybení Vám byla nabídnuta možnost vrácení kupní ceny, kde z Vaší strany tato možnost vzhledem k aktuální situaci nebyla využita.
Za vzniklou komplikaci se Vám omlouvám.
Děkuji,
Antonín Šíma
After Sales Service
Electro World s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.