Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobry den, 20.3.2021 jsem pres e-shop koupila sedaci souoravu a zaplatila v plne vysi 28.140 Kc.Dodaci lhuta byla stanovena 13-14 tydnu.Minuly tyden 12.6.21 uplynul jiz 13. tyden.Telefonicky jsem kontaktovala info linku a dotazovala jsem se,zda zbozi bude dodano do pristiho tydne, nebot status objednavky byl a stale je - objednávka se vyrizuje,stale stejny od objednani.Bylo mi receno,ze dojde k prodleve dodavky.Pozadala jsem i pisemne o delku zpozdeni dodavky.Zadala jsem, aby urgovali dodavatele,coz prislibili, ale az po mem upozorneni zrejme i provedli. Do te doby se nikdo neozval a ani se neobtezoval dat vedet, ze zbozi nebude dodano v terminu.Po jejich odpovedi mailem 21.6.21, ze urgovali dodavatele se nic nedeje.Nereaguji na maily, kdyz jsem se ptala o kolik dnu/mesicu bude prodlouzena dodavka zbozi. Podle toho bych se i zaridila. Pokud by potvrdili nejaky termin dodavky, ktery by mi vyhovoval, byla bych ochotna i na toto pristoupit. Vadi mi jejich neprofesionalita, přistup k zakaznikovi. Ocekavala bych u takto medialne propagovane firmy jine chovani.
sedaci souprava c.002307014602 PHONiX EXKLUSIV
Vzhledem k tomu, ze nekomunikuji, nereaguji na maily, na dotazy ohledne prodlouzeni dodavky. A nekonecne cekani a urgence, pozaduji odstoupeni od kupni smlouvy a vraceni penez v plne vysi zpet.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.