Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#51384Neřešení požadavků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.06.2021, před 4 lety

Vladimir Vašíček

Znění stížnosti

Dne 9.6. jsem domlouval změnu tarifu protože jsem nastupoval na operaci.
Jednalo se obj. 02HQ33DH. Výslovně jsem se ptal 2x zda bude možné vrátit
požadavek zpět na původní tarif a operátorka mne ujišťovala (opakovaně),že ano!!!!( hovor v 11.26 hod.)
Po rozmluvě s vnukem mě bylo jasné , že to bude pro moje používání nevhodné.
Proto jsem opět dne 9.6 hovořil s operátorem (pan Petr) , který mě ujistil ,
že můj požadavek na zrušení objednávky předá tomu , kdo ji se mnou projednal.
Bohužel se už nikdo neozval a tak mě byl tarif změněn.
Vzhledem k tomu, že hovory monitorujete, nebude pro Vás problém hovor dohledat.
Z uvedeného je zřejmé , že změna jde provést jen ve prospěch O2.
Žádám o prověření mé připomínky a vrácení k původnímu tarifu.
Je mi 75.let a nehodlám platit tolik peněz z hovory.


Požadované řešení

Vrácení původního tarifu k 9.6 2021


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 10:54, před 4 lety

V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži. Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu) o možnosti změny na původní tarif, pak je jeho povinností tuto změnu zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2021 14:51, před 4 lety

Hezký den,
situaci prověříme, případně předáme na reklamační oddělení. Můžete nám prosím, doplnit pro ověření celé datum narození, do sekce neveřejných údajů?

S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 10:26, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:32, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.