Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 9.6. jsem domlouval změnu tarifu protože jsem nastupoval na operaci.
Jednalo se obj. 02HQ33DH. Výslovně jsem se ptal 2x zda bude možné vrátit
požadavek zpět na původní tarif a operátorka mne ujišťovala (opakovaně),že ano!!!!( hovor v 11.26 hod.)
Po rozmluvě s vnukem mě bylo jasné , že to bude pro moje používání nevhodné.
Proto jsem opět dne 9.6 hovořil s operátorem (pan Petr) , který mě ujistil ,
že můj požadavek na zrušení objednávky předá tomu , kdo ji se mnou projednal.
Bohužel se už nikdo neozval a tak mě byl tarif změněn.
Vzhledem k tomu, že hovory monitorujete, nebude pro Vás problém hovor dohledat.
Z uvedeného je zřejmé , že změna jde provést jen ve prospěch O2.
Žádám o prověření mé připomínky a vrácení k původnímu tarifu.
Je mi 75.let a nehodlám platit tolik peněz z hovory.
Vrácení původního tarifu k 9.6 2021
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži. Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu) o možnosti změny na původní tarif, pak je jeho povinností tuto změnu zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.
Hezký den,
situaci prověříme, případně předáme na reklamační oddělení. Můžete nám prosím, doplnit pro ověření celé datum narození, do sekce neveřejných údajů?
S pozdravem
Monika Morysová
O2 Czech Republic a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.