Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
24.5.2021 jsem provedl objednávku na stránkách slapacikolo.cz pláště Schwalbe Black Jack 16", 16x1.90", 47-305, LiteSkin, K-Guard, Black'n' Roll. Způsob platby převodem. Objednávka byla potvrzena emailem (info@slapacikolo.cz) dne 24. 5. 2021 22:39 a bylo jí přiděleno číslo 223911975.
Emailem (info@slapacikolo.cz) 25.5.2021 6:48 mi přišla informace o tom, že objednávka čeká na zaplacení. Údaje k platbě přišly z emailu info@progressmode.cz 25.5.2021 6:49 a to zálohová faktura č. Faktura ZF2-0154/21. Platbu jsem provedl. Od prodejce mi přišlo potvrzení emailem (info@slapacikolo.cz) 25.5.2021 10:30 o zaplacení.
Jelikož jsem se rozhodl objednávku hned zrušit a hned jsem zkoušel prodejci volat na tel. číslo uvedené na jejich stránkách +420 704 432 882, nikdo po několika pokusech telefon nebral. Zaslal jsem proto téhož dne tuto skutečnost prodejci na email info@slapacikolo.cz 25.5.2021 14:14.
Od prodejce mi nepřišla žádná reakce. Následující dny jsem zkoušel do obchodu volat, ale marně. Napsal jsem tedy další email na (info@slapacikolo.cz a info@progressmode.cz) 1.6.2021 22:26 s žádostí o zrušení objednávky a vrácení peněz na můj účet.
Dne 4.6.2021 11:00 mi přišel email z info@slapacikolo.cz s informací o expedici zboží. Na tento email jsem odpověděl opět s žádostí o zrušení objednávky 4.6.2021 11:26.
Dne 7.6.2021 11:59 mi přišel email z info@slapacikolo.cz o zrušení objednávky, doslovně: "Dobrý den,
Všechny vaše objednávky budou rušeny.
S pozdravem
Dne 8.6.2021 17:24 mi z emailu info@progessmode.cz přišel dobropis s označením VF1-03004/21.
Jelikož mi nebyly peníze navráceny do 14 dnů, zaslal jsem další email s výzvou k úhradě na info@progessmode.cz 22.6.2021 9:17.
Dnes je 24.6.2021 a peníze stále nemám zpět.
Nevrácené peníze ze zaplacené stornované objednávky
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva může využít i před tím, než mu je zboží doručeno), je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.