Společnost


Intersport ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:27
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51390Intersport neuznaná reklamace obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2021, před 4 lety

Ivan Pavlas

Znění stížnosti

Sportovní obuv Asisc, cena 3849,-Kč. Zakoupená v Intersportu 29.12.2019.
V době covidu málo používaná, před zimou 2020 odlepené podrážky od svršku.
Kvůli uzavření prodejen jsme reklamovali až v květnu 2021. 2x neuznaná reklamace.
Vyjádření prodejce:
"Dle rozsahu poškození a opotřebení obuvi jsme shledali obuv jako vynošenou a spotřebovanou, co není u takhle staré a opotřebené obuvi nic neobvyklého a využili jsme našeho práva reklamaci zamítnout, jelikož se jedná o mechanická opotřebení vzniklé opotřebením a užíváním obuvi a nelze to posoudit jako výrobní či materiálovou vadu na které lze uplatnit záruka.
Sportovní obuv je spotřební věc u které je životnost závislá na intenzitě, délce a způsobu používání, reklamační doba 2let je doba po kterou lze výrobek reklamovat, ale není garancí 2 leté životnosti, což nelze zaměňovat.
". Posouzení reklamace nepovažuji za korektní, protože sportovní obuv v cenové hladině 3500 - 4000,-Kč nemůže být určena pro použití na 10-12 měsíců.


Produkt

Sportovní obuv Asisc, cena 3849,-Kč


Požadované řešení

Je prosím zajisti u výrobce vrácení peněz nebo výměnu z ajiný model?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 10:16, před 4 lety

Uplatnit práva z vadného plnění není možné, pokud je vadou opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Pokud však vytýkaná vada nesouvisí s opotřebením věci, je za tuto vadu odpovědný prodávající.

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.11.2021 09:36, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.