Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:310
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#51405NEOPRÁVNĚNĚ NAÚČTOVANÝ POPLATEK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.06.2021, před 4 lety

Ladislav Koller

Znění stížnosti

NEOPRÁVNĚNĚ NAÚČTOVANÝ POPLATEK
Dobrý den.
Byl mi automaticky z mého bankovního účtu stržen poplatek ve výši 999kč.
Transakce proběhla 24.6.2021
Nebyl jsem nikým vyzván ohledně nějaké platby
Bohužel nevím za co a ani kam peníze putují.
Nevyužívám nijakých služeb a nebyl jsem nikým seznámen s poplatky za něco co nevyužívám.
Smlouvu jsem s žádnou společností také nesepisoval a nemám.
Prosím o vysvětlení a hlavně navrácení požadované částky na můj účet.


Produkt

Nevím o produktu za který mám neoprávněný poplatek


Požadované řešení

Vysvětlení za co byl poplatek stržen bez mého vědomí a upozornění
Navrácení celé částky neoprávněného poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 15:27, před 4 lety

Společnost IntermaxGroup AG provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby. Jelikož ze stížnosti neplyne, zda spotřebitel se společností uzavřel smlouvu, nebo nikoliv, odkazujeme ho tímto naše vyjádření zveřejněná u tohoto subjektu na stránce VašeStížnosti.cz. Skutkový stav většiny stížností je obdobný.

Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost danou částku vymáhat, popřípadě strhávat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce chargeback.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.7.2021 18:21, před 3 lety

Dobry den,

prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com.

Dekujeme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2021 22:30, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2021 18:01, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.