Počet nahlášených stížností: | 310 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
NEOPRÁVNĚNĚ NAÚČTOVANÝ POPLATEK
Dobrý den.
Byl mi automaticky z mého bankovního účtu stržen poplatek ve výši 999kč.
Transakce proběhla 24.6.2021
Nebyl jsem nikým vyzván ohledně nějaké platby
Bohužel nevím za co a ani kam peníze putují.
Nevyužívám nijakých služeb a nebyl jsem nikým seznámen s poplatky za něco co nevyužívám.
Smlouvu jsem s žádnou společností také nesepisoval a nemám.
Prosím o vysvětlení a hlavně navrácení požadované částky na můj účet.
Nevím o produktu za který mám neoprávněný poplatek
Vysvětlení za co byl poplatek stržen bez mého vědomí a upozornění
Navrácení celé částky neoprávněného poplatku
|
Tweet |
Společnost IntermaxGroup AG provozuje síť internetových seznamek, na nichž poskytuje placené i neplacené služby. Jelikož ze stížnosti neplyne, zda spotřebitel se společností uzavřel smlouvu, nebo nikoliv, odkazujeme ho tímto naše vyjádření zveřejněná u tohoto subjektu na stránce VašeStížnosti.cz. Skutkový stav většiny stížností je obdobný.
Pokud si je spotřebitel vědom toho, že žádnou smlouvu neuzavřel (= neprovedl žádnou registraci), neexistuje právní titul, na jehož základě může společnost danou částku vymáhat, popřípadě strhávat. V takovém případě lze zvážit blokaci platební karty a využití funkce chargeback.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079
Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html
Dobry den,
prosim kontaktujte nasi zakaznickou podporu s detaily ohledne Vaseho uctu / problemu na cz@help-dating.com.
Dekujeme
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.