Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V září 2014 jsem uplatnila řádnou reklamaci na rychlovarnou konvici, kterou jsem dostala jako dárek k vánocům, v prosinci 2013.
Konvice nespínala, nevařila vodu. Reklamace byla přijata a zaslána nová. Když na místo nové nebo opravené konvice, přišla nějaká stará poškozená,snad dokonce vyhořelá, považovala jsem toto za omyl a na základě dohody s firmou jsem konvici zaslala zpět. Komunikace proběhla v naprostém pořádku. Tady mi bylo vráceno i poštovné. Již třetí den mi přišla konvice jiná, avšak rovněž poškozená. Měla poškozené dno. Celou tuto záležitost jsem oznámila prodejci a zaslala konvici zpět a žádala o navrácení finanční částky. Tady však přestala komunikace, prodejce prohlásil, že konev na jejich adresu přišla v poškozené krabici, tudíž jsem jim znemožnila reklamaci u pošty. Nabídli mi, že konev mi pošlou zpět na mé náklady nebo si mohu vyzvednout v Ostravě. Tady jsem zareagovala unáhleně a řekla, že si mají konev nechat, ale požaduji náklady na poštovné, z důvodu uznání reklamace. Jelikož peníze za poštovné nedorazily, celou situaci jsem znova zvážila a nárokovala opětovně náhradu za konvici+poštovné. Místo toho mi z firmy odpověděli, že nehodlají situaci již řešit a poslali protokol o převzetí konvice a zamítnutí reklamace. Na toto jsem opět reagovala, že protokol je vyhotoven v pořádku, protože v tomto stavu mi konev přišla, v neporušeném obalu. Tudíž vůbec nebyl důvod k reklamaci u pošty, jak mi tvrdila firma, že jsem tuto skutečnost zanedbala. Veškerá komunikace probíhala telefonicky i mailem.
rychlovarné konvice Hunday VK740
Vrácení finanční částky.
Fa č. 31415558-869,00 kč
+ poštovné za zaslání reklamované konvice-68,00 kč
+ poštovné za vrácení první poškozené konvice-107,00 kč
+ poštovné za vrácení druhé poškozené konvice-103,00 kč
- 114,00 kč - vráceno na můj účet z důvodu uznání reklamace.
Celková částka činí Kč 1033,00.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace řešena formou výměny, měla společnost povinnost dodat ve 30 denní lhůtě pro vyřízení reklamace nové bezvadné zboží stejného typu. Nesplnila-li tuto povinnost, nevyřídila reklamaci řádně. Spotřebitelka poskytla společnosti možnost k nápravě. Společnost dle dostupných informací opět nezaslala zboží bez vady a pokud spotřebitelka ohlásila poškození ihned po převzetí věci, má dle našeho názoru nárok na odstoupení od smlouvy.
Společnost K24 International s . r. o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme konzultaci s advokátem, jejichž seznam je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.