Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na první e-mail, kde jsem popsal závadu toneru odpověděli tím, že to je obrazovým válcem. Následně jsem doložil, že to není obrazový válec, ale vadný toner. Jiný zapůjčeny toner tiskl bezvadně. Od té doby se nikdo neozýval. Toner jsem tedy zaslal na adresu prodávajícího včetně průvodního dopisu a testovacích sdtránek dne 18.05.2021. Je to již více jak 30 dní. Upomínal jsem se e-mailem, ale bohužel bez odpovědi. Vzhledem k tomu, že v této věci komunikovali hned na začátku, tak se dá vyloučit, že by byl problém v e-mailové komunikaci (šptaná adresa). Zdvořile jsem požádal o bezodkladné řešení. Zatím stále bez odpovědi.
Epson C13S050521 (M1200 / M-1200) BK Black - černý kompatibilní toner - 3.200 stran, 100% Nový
Vrácení peněz. Již jsem zakoupil nový toner, nemohl jsem dále čekat.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.