Společnost


Lukáš Paufošima

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#51423Nevyřízená reklamace po více jak 30 dnech, nechtějí komunikovat.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2021, před 4 lety

Marek Pyszko

Znění stížnosti

Na první e-mail, kde jsem popsal závadu toneru odpověděli tím, že to je obrazovým válcem. Následně jsem doložil, že to není obrazový válec, ale vadný toner. Jiný zapůjčeny toner tiskl bezvadně. Od té doby se nikdo neozýval. Toner jsem tedy zaslal na adresu prodávajícího včetně průvodního dopisu a testovacích sdtránek dne 18.05.2021. Je to již více jak 30 dní. Upomínal jsem se e-mailem, ale bohužel bez odpovědi. Vzhledem k tomu, že v této věci komunikovali hned na začátku, tak se dá vyloučit, že by byl problém v e-mailové komunikaci (šptaná adresa). Zdvořile jsem požádal o bezodkladné řešení. Zatím stále bez odpovědi.


Produkt

Epson C13S050521 (M1200 / M-1200) BK Black - černý kompatibilní toner - 3.200 stran, 100% Nový


Požadované řešení

Vrácení peněz. Již jsem zakoupil nový toner, nemohl jsem dále čekat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 10:37, před 4 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:39, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.