Společnost


www.airydress.com

Počet nahlášených stížností:79
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#51424Vrácení šatů na firmu Airydress

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2021, před 4 lety

Miluše Maryšková

Znění stížnosti

Znění stížnosti
Dobrý den,, mám dotaz:objednala jsem jsi šaty ,.Ale šaty jsou moc velké.Chtela jsem se zeptat šlo vrátit a dostat zpátky peníze na jakou adresu to mám poslat.


Produkt
Šaty l


Požadované řešení
Prosím o vraceni peněz na účet.A zaslání Adresy kam to poslat.

Bohužel, nedostala jsem potvrzení objednávky s číslem, takže mohu jen dodat, že objednávka byla placena částkou 1003Kč dne 9.6.2001.
Děkuji za vyřízení
M. Marayšková


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 10:41, před 4 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Zboží by mělo být při odstoupení od smlouvy odesláno na pobočku prodávajícího nebo do sídla prodávajícího. Bohužel nejsme vzhledem k anonymitě těchto údajů schopni tyto místa blíže určit. Česká obchodní inspekce i z těchto důvodů před nákupem na www.Airydress.com varuje (viz https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:41, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.