Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#5143Nedodání kompletní objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2014, před 10 lety

Jiří Makovec

Znění stížnosti

Objednány 2 pytle krmiva. Dorazil pouze jeden.
Druhý už 14 dní řeším kdy ho dopošlou.
Neustále omýlají, že mi vrátí peníze za nedodaný balík a poté si mám zboží objednat znovu. Takže mi vrátí 499Kč a zboží již nyní stojí 599Kč :.
Reakční čas na maily je špatný a na infolince či jiném telefonu na MALL mi nejsou shopni pomoci a odkazují na reklamační oddělení.
Nejsou schopni doposlat zboží - dodržet oboustraně dohodnuté podmínky.

Poskytl jsem jim své tel. číslo aby mě kontaktovali přímo z reklamačního oddělení - žádná odezva.

Řeším to již od 21.11.2014 a stále bez výsledku.

Jako VIP zákazník bych si představoval servis na lepší urovni.

Po dořešení této záležitosti u Mall končím a podám stížnost ČOI a uvidíme co dál.


Produkt

Whskas krmivo pro kočky 14kg


Požadované řešení

Doposlat nedodané zboží!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.12.2014 19:05, před 10 lety

Z uzavřené kupní smlouvy stranám vyplývají práva a povinnosti. Prodávající je dle § 2087 občanského zákoníku povinen odevzdat kupujícímu věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání spotřebitele. Neujednají-li strany, kdy má prodávající splnit svůj závazek, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.12.2014 10:54, před 10 lety

Vážený pane Makovče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi číslo bankovního účtu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Bohužel v rámci jedné objednávky nelze zboží expedovat znovu.

Ráda bych Vám nabídla vytvoření nové objednávky za původní cenu s expresním doručením zdarma.

Prosím o informaci emailem, zda byste o to měl zájem.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.12.2014 11:50, před 10 lety


Jiří Makovec

Zdravím,

věškeré Vámi požadované údaje jsem již zasílal v Pátek 12.12.2014 ve 12:04.

Nevím komu ještě mám informace posílat aby jsme již tuto "komedii" ukončili.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2015 09:02, před 10 lety

Spotřebitel nás požádal o uzavření stížnosti z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.1.2015 09:03, před 10 lety


Jiří Makovec

Hodnocení: