Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednány 2 pytle krmiva. Dorazil pouze jeden.
Druhý už 14 dní řeším kdy ho dopošlou.
Neustále omýlají, že mi vrátí peníze za nedodaný balík a poté si mám zboží objednat znovu. Takže mi vrátí 499Kč a zboží již nyní stojí 599Kč :.
Reakční čas na maily je špatný a na infolince či jiném telefonu na MALL mi nejsou shopni pomoci a odkazují na reklamační oddělení.
Nejsou schopni doposlat zboží - dodržet oboustraně dohodnuté podmínky.
Poskytl jsem jim své tel. číslo aby mě kontaktovali přímo z reklamačního oddělení - žádná odezva.
Řeším to již od 21.11.2014 a stále bez výsledku.
Jako VIP zákazník bych si představoval servis na lepší urovni.
Po dořešení této záležitosti u Mall končím a podám stížnost ČOI a uvidíme co dál.
Whskas krmivo pro kočky 14kg
Doposlat nedodané zboží!
|
Tweet |
Z uzavřené kupní smlouvy stranám vyplývají práva a povinnosti. Prodávající je dle § 2087 občanského zákoníku povinen odevzdat kupujícímu věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožnit kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci v souladu se smlouvou. Je-li čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je prodávající povinen plnit i bez vyzvání spotřebitele. Neujednají-li strany, kdy má prodávající splnit svůj závazek, může spotřebitel požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Vážený pane Makovče, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Prosím zašlete mi číslo bankovního účtu s číslem objednávky na emailovou adresu overeno@mall.cz. Bohužel v rámci jedné objednávky nelze zboží expedovat znovu.
Ráda bych Vám nabídla vytvoření nové objednávky za původní cenu s expresním doručením zdarma.
Prosím o informaci emailem, zda byste o to měl zájem.
Veronika,
Mall.cz
Zdravím,
věškeré Vámi požadované údaje jsem již zasílal v Pátek 12.12.2014 ve 12:04.
Nevím komu ještě mám informace posílat aby jsme již tuto "komedii" ukončili.
Spotřebitel nás požádal o uzavření stížnosti z důvodu nereakce podnikatele.
Hodnocení: