Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2020 jsem u Slevomatu jako vánoční dárek zakoupila dva vouchery na 2 hodinové rounning sushi. Vzhledem k lockdownu nebyla možnost vouchery čerpat a nyní mi Slevomat sdělil,že jsem si neomezenou konzumaci jídla na 2h pro 2 osoby měla vyzvednout u okýnka ( což je nereálné) a že toto info bylo i na voucheru,což je lež.
Jako kompenzaci mi nabízí kredity ,které mohu čerpat jen po 20 % z utracené částky
Rounning sushi- 2 hodinová možnost jídla v neomezeném množství
Po spečnosti požaduji ideálně vrácení peněz nebo kreditů,které ale budu moci utratit jednorázově.
|
Tweet |
Pokud zakoupený voucher spočíval v tom, že spotřebitel měl nárok na neomezenou dvouhodinovou konzumaci v provozovně podnikatele, nelze tuto službu nahradit pouhým vyzvednutím jídla ve výdejním okénku.
Pokud byl smluven časový úsek plnění dané služby, nemůže podnikatel tento sjednaný časový úsek plnění jednostranně změnit nebo zrušit [v zásadě ani tehdy, bylo-li to ujednáno, viz § 1814 písm. g) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dál jen obč. zák.)]. Čas plnění je jednou ze základních náležitostí každého závazku, jehož obsah lze změnit dle § 1790 obč. zák. v zásadě pouze dohodou, nestanoví-li zákon jinak. Pokud se spotřebitel s podnikatelem na novém termínu nedohodne, má podnikatel povinnost plnit v původně sjednaném termínu. Dohodu může podnikatel iniciovat i skrze § 1764 a násl. obč. zák.
Neposkytnutím smluveného plnění se podnikatel dostává do prodlení. Lze se domnívat, že jde o podstatné prodlení (§ 1977 obč. zák. odkazující se na § 2002 odst. 1 obč. zák.). V případě podstatného plnění může spotřebitel od smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu poté, co se o prodlení dozví. Po uplynutí lhůty bez zbytečného odkladu, v níž spotřebitel „původně“ neodstoupil, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dodatečně v režimu § 2003 odst. 2 obč. zák., tedy s odkazem na obdobné/opakované porušení smluvní povinnosti (trvajícím prodlením).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Hezký den, paní Adamcová,
děkuji za Vaši zprávu. Omlouvám se za způsobené komplikace. Dohledala jsem si danou komunikaci a vidím, že jste se s kolegyňkou dohodly na navrácení kreditů v plné výši, věřím tedy, že je nyní vše v pořádku.
Děkuji za pochopení a přeji krásný den.
Eliška Kronďáková, Slevomat.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Z tohoto důvodu jsme nuceni stížnost uzavřít.