Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#51434Nedodané zboží, nevrácené peníze za zrušené objednávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.06.2021, před 4 lety

Jarka Martincová

Znění stížnosti

Dobrý den,

v internetovém obchodě https://www.ochrannerousky.cz/ jsem učinila dvě objednávky respirátorů a roušek (19.2. - 905 Kč a 23.3. - 1138 Kč). Vzhledem k tomu, že mi zboží nebylo dodáno, rozhodla jsem se obě objednávky 3.3. zrušit a požádala o vrácení peněz. Bylo mi emailem potvrzeno, že obě objednávky byly stornovány, ale k navrácení peněz na můj účet dosud nedošlo. Poslední urgenci o vrácení peněz jsem odesílala emailem 2.4.

Jarka Martincová


Produkt

potvrzení objednávek i celou komunikaci s prodejcem mohu přeposlat emailem


Požadované řešení

Vrácení celkové částky 2043 Kč na můj účet 100 105 33 44/5500


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 22:00, před 4 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2021 16:32, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.