Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v internetovém obchodě https://www.ochrannerousky.cz/ jsem učinila dvě objednávky respirátorů a roušek (19.2. - 905 Kč a 23.3. - 1138 Kč). Vzhledem k tomu, že mi zboží nebylo dodáno, rozhodla jsem se obě objednávky 3.3. zrušit a požádala o vrácení peněz. Bylo mi emailem potvrzeno, že obě objednávky byly stornovány, ale k navrácení peněz na můj účet dosud nedošlo. Poslední urgenci o vrácení peněz jsem odesílala emailem 2.4.
Jarka Martincová
potvrzení objednávek i celou komunikaci s prodejcem mohu přeposlat emailem
Vrácení celkové částky 2043 Kč na můj účet 100 105 33 44/5500
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.