Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, nejsem z Liberce a po prvé jsem jela autobusem v Liberci. Bydlím na vesnici a nemám žádné zkušenosti s kupováním jízdenky a odpípnutí jízdenky. Při nástupu do autobusu, jsem měla jízdenku, snažila jsem se hledat místa na pípnutí jízdenky, v předu a uprostřed byl automat nefunkční a kvůli přeplněnému autobusu jsem se nedostala ani nakonec, najednou ke mě přišel revizor a bylo mu vše jedno. Revizor po mě chtěl občanský průkaz a strčil si ho kapsy, nechtěl mi průkaz vrátit.
Tento problém by se měl začít řešit, občanský průkaz může zadržet pouze policie a ne revizor.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s přirážkou za jízdu bez platného jízdního dokladu, musela by prokázat (například výpovědí několika svědků), že se pokoušela označit jízdní doklad pomocí označovače bezodkladně poté, co do přepravního prostředku nastoupila. Z důvodu předběžné opatrnosti však spotřebitelce doporučujeme, aby přirážku za jízdu bez platného jízdního dokladu nejprve uhradila, a pak se teprve domáhala po společnosti vydání bezdůvodného obohacení, pokud se jí podaří prokázat, že přirážka byla neoprávněná.
Pracovník (revizor) jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném a profesionálním chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Pokud se mezi spotřebitelkou a společností nepodařilo nalézt smírné řešení sporu, může se spotřebitelka také obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.