Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na trase Pardubice-Jaromeř nám byl nauctovany poplatek 40 Kč za nezakoupeni jízdenky u pokladny. Vzhledem k výluce je člověk rád že stihne tak tak naskočit na autobus do Rosic a hned na vlak. Jezdíme každý den ráno že Dvora Králové nad Labem do práce a zpět odpoledne a doposud nikdo neměl problém s placením ve vlaku. Je mi 44 let tvrdé pracují a floutek jako pan průvodčí by se měl chovat přinejmenším slušně a naše pochybení uvést na správnou míru vše nám vysvětlit.Za měsíc u Vas ztratíme minimálně 8000 Kč což není zrovna málo a jestli mladému pánu vadí montérky tak by si je měl vyzkoušet. Ono by ho přešlo být držen po jedny naší směně.
osobní číslo 20498
Veřejná omluva na stránkách ČD.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.