Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#5145Zaplacená částka, nedodané zboží, nadále nekomunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2014, před 10 lety

Ivan Moudrý

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 10.11.2014 jsem řádně zaplatil 289.- Kč na Manum Supercash č. 0631105191, kód příjemce 333 za podložku pod židli s tím, že provedu osobní odběr na Benátská 1714/7, Praha 2. Od té doby postrádám jakoukoli výzvu k odběru nebo alespoň komunikaci. Na mail, odeslaný zhruba před 10ti dny dosud žádná reakce. Prosím o vyjádření na můj e-mail. Zdraví Moudrý


Požadované řešení

Prosím o informaci, kde si mohu zaplacené zboží vyzvednout nebo vrátit příslušnou částku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.12.2014 13:31, před 10 lety

V případě, že dojde k uzavření smlouvy, kde jsou stanoveny termíny plnění a jedna ze stran neplní ani po výzvě, může druhá strana - v tomto případě kupující - od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
Není-li doda plnění ujednána, může kupující požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme vést písemnou komunikaci (doporučeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2015 15:43, před 10 lety

Pan Moudrý si u prostřednictvím našeho portálu zakoupil slevový kupon na uvedené zboží, který mu byl řádně zaslán na emailovou adresu moudry@email.cz. Zákazník uplatnil kupon 10.11.2014 a od té doby měl možnost si zboží vyzvednout na našem výdejním místě, což učinil 14.12.2014. Emailový dotaz od zákazníka k uvedené objednávce na kontaktní email zákaznické podpory nepřišel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2015 16:34, před 10 lety


Ivan Moudrý

Hodnocení:

Komentář: Při komunikaci došlo k omylu, mojí osobní návštěvou u společnosti došlo k nápravě a zboží jsem si v pořádku vyzvedl. Děkuji D testu za snahu, nakonec se vše vyřešilo. S pozdravem Moudrý Ivan