Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dne 10.11.2014 jsem řádně zaplatil 289.- Kč na Manum Supercash č. 0631105191, kód příjemce 333 za podložku pod židli s tím, že provedu osobní odběr na Benátská 1714/7, Praha 2. Od té doby postrádám jakoukoli výzvu k odběru nebo alespoň komunikaci. Na mail, odeslaný zhruba před 10ti dny dosud žádná reakce. Prosím o vyjádření na můj e-mail. Zdraví Moudrý
Prosím o informaci, kde si mohu zaplacené zboží vyzvednout nebo vrátit příslušnou částku.
|
Tweet |
V případě, že dojde k uzavření smlouvy, kde jsou stanoveny termíny plnění a jedna ze stran neplní ani po výzvě, může druhá strana - v tomto případě kupující - od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz.
Není-li doda plnění ujednána, může kupující požadovat plnění ihned a prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu.
Nereaguje-li společnost na e-maily, doporučujeme vést písemnou komunikaci (doporučeně, nejlépe s dodejkou).
Pan Moudrý si u prostřednictvím našeho portálu zakoupil slevový kupon na uvedené zboží, který mu byl řádně zaslán na emailovou adresu moudry@email.cz. Zákazník uplatnil kupon 10.11.2014 a od té doby měl možnost si zboží vyzvednout na našem výdejním místě, což učinil 14.12.2014. Emailový dotaz od zákazníka k uvedené objednávce na kontaktní email zákaznické podpory nepřišel.
Hodnocení:
Komentář: Při komunikaci došlo k omylu, mojí osobní návštěvou u společnosti došlo k nápravě a zboží jsem si v pořádku vyzvedl. Děkuji D testu za snahu, nakonec se vše vyřešilo. S pozdravem Moudrý Ivan